شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

حجت الاسلام سعیدی:

نظام توزیع عادلانه امکانات فرهنگی در شهرداری ایجاد شود

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر کرج بر ضرورت ایجاد نظام توزیع عادلانه امکانات فرهنگی در شهرداری تاکید کرد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ حجت الاسلام علیرضا سعیدی در دهمین کمیسیون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شورای شهر کرج که با حضور اعضاء کمیسیون و رئیس سازمان فرهنگی برگزار شد اظهار داشت: ایجاد یک نظام هماهنگ وعادلانه توزیع مساعدت ها در حوزه فرهنگ ضروری است و در این راستا مقرر شد سازمان فرهنگی نظام نامه ای به شورای شهر در این خصوص ارائه دهد.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی با تاکید بر لزوم تدوین سیاست های جدید در حوزه های فرهنگی و اجتماعی افزود:سیاست کمیسیون فرهنگی شورای شهر در اجرای برنامه های فرهنگی در سطح شهر است که مقرر شد مساله محور باشد یعنی تمامی امکانات و داشته های کلانشهر کرج حول پنج محوردر شهر اقدام شود.

سعیدی به آیین نامه مساعدت شورای شهر از بخش خصوصی تاکید کرد و یادآور شد: آیین نامه مساعدت از بخش های خصوص فرهنگی توسط مدیریت شهری تدوین و به شورای شهر ارائه شود.

وی توجه به مسایل فرهنگی را  یکی از وظایف مهم مجموعه مدیریت شهری عنوان کرد و گفت: فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در عرصه ارتقای فرهنگ شهروندی زیر بنای اصلی توسعه شهری است .

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر کرج با اعلام اینکه شورای شهر نیازمند حمایت و همفکری بیشتر فعالان عرصه فرهنگی است،عنوان کرد:در این راستا  فراخوان دعوت از کارکنان شهرداری در خصوص همراهی در کمیسیون فرهنگی شورای شهر انجام می شود تا در راستای این فراخوان از ظرفیت کارکنان شهرداری پس از رصد و پایش اطلاعات علاقمندان به کار فرهنگی بهرمند شویم.

به گفته سعیدی، این اقدام می تواند باعث ایجاد شبکه فرهنگی در مدیریت شهری  باشد و منشا ظهور و بروز  تحولات بسیاری در حوزه فرهنگی مدیریت شهری شود.
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات