دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

 مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی پیام مطرح کرد

تولید کنندگان از ظرفیت گمرک البرز برای صادرات بهره گیرند

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با اشاره به استقرار گمرک البرز در این منطقه عنوان کرد که صادر کنندگان می‌توانند از این فرصت برای صادرات هر چه بیشتر استفاده کنند.

به گزارش رمزگشانیوز؛ «نادر ثناگو مطلق» در نشستی که با هدف تقدیر از تلاش مدیران و کارکنان گمرک البرز به مناسبت ۲۶ ژانویه روز جهانی گمرک صورت گرفت، افزود: وجود گمرک در این منطقه با توجه به استقرار حدود ۱۰۰ واحد تولیدی و صنعتی این امکان را فراهم آورده تا تولیدکنندگان بتوانند از این مزیت برای صادرات کالاهای خود به دیگر کشورها بهره بگیرند.

وی وی با اشاره به لزوم تحقق شعار سال و سیاست‌های دولت سیزدهم گفت: برنامه ما در منطقه این است که در کنار تسهیل روند استقرار هر چه بیشتر واحدهای تولیدی در پیام، روند صادرات کالاهای تولید داخل این واحدها و دیگر واحدهای صنعتی استان البرز و منطقه را تسهیل کنیم.

ثناگو مطلق در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: در سال‌های اخیر، حمایت از تولید کالاهای ایرانی و در کنار آنها تسهیل‌سازی روند صادرات این کالاها به بازارهای هدف به عنوان یکی از برنامه‌های جدی در پیام در حال اجرایی شدن است.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام با اشاره به ظرفیت‌های این منطقه گفت: امروز پیام با بهره‌مندی از  ظرفیت‌هایی مانند گمرک، کارگو و آزمایشگاه‌های تخصصی تبدیل به یکی از مهم‌ترین قطب‌های اقتصادی و صنعتی در منطقه شده که استقبال سرمایه‌گذاران برای حضور در پیام به خوبی گواه این موضوع است.

انتهای پیام/  
گالری عکس
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات