جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

نایب‌رئیس شورای شهر کرج:

ترافیک تقاطع «شیخ‌آباد» با احداث یک بلوار کاهش می‌یابد

نایب‌رئیس شورای شهر کرج گفت: معضل ترافیک تقاطع شیخ‌آباد با احداث یک بلوار ۳۵ متری موازی با این خیابان حل خواهد شد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ «علیرضا رحیمی» در بازدید از منطقه دو شهرداری که با حضور شهردار کرج همراه بود، گفت: رفع گره‌های ترافیکی در تقاطع شیخ‌آباد اولویت دارد و از سوی شهروندان مطرح‌شده است.

به گفته وی سال آینده دو پروژه «اصلاح هندسی و تعریض مسیر تقاطع ریل راه‌آهن و ورودی شیخ‌آباد» و «احداث تقاطع غیرهمسطح در امتداد بلوار کامیونداران» برای کاهش ترافیک این محدوده اجرا خواهد شد.

نایب‌رئیس شورای شهر کرج در بخش دیگری به ترافیک خیابان حسین‌آباد که توسط شهروندان مطرح‌شده اشاره کرد و گفت: مهم‌ترین دلیل ترافیک در محدوده یادشده اتصال ورودی فردیس به این خیابان کم‌عرض است.

به گفته رحیمی برای حل معضل ترافیک یک بلوار ۳۵ متری موازی خیابان حسین‌آباد در حال تکمیل است که ضرورت دارد شهرداری این پروژه را تسریع ببخشد.

وی همچنین به اقدامات منطقه دو در خصوص توسعه فضای سبز و ایجاد پارک اشاره کرد و گفت: تکمیل پارک واقع در شهرک بنفشه، تجهیز زمین چمن و ساختمان سرای محله ضروری است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شود.

تکمیل امکانات رفاهی ورزشی و تجهیز سرای محله در پارک سه هزار هکتاری «رنجی‌ها» واقع در منطقه دو که حدود ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد نیز از دیگر مواردی بود که نایب‌رئیس شورای شهر در این بازدید بر آن تأکید کرد.

انتهای پیام/ 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات