یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار ساوجبلاغ:

شهرداری‌ها در توسعه فضاهای تولید تاثیرگذار هستند

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ و هیئت همراه به همراه رئیس اداره صمت، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر گلسار در راستای مرتفع نمودن مشکلات از شرکت تولیدی مواد غذایی مشکات بازدید کردند.

به گزارش رمزگشانیوز؛ «مهدی مهرور» فرماندار ساوجبلاغ در سخنانی بیان داشت: فصل‌الخطاب همه ما فرمایشات مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال است و با استفاده از ظرفیت‌های موجود باید باتمام توان از تولید حمایت نماییم و موانع را از سر راه برداریم.

رئیس ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان ساوجبلاغ افزود: شهرداری‌ها و برخی دستگاه‌های متولی در توسعه و گسترش فضاهای تولید بسیار تاثیرگذار هستند و می‌توانند با تعامل و همکاری با صاحبان صنایع تولیدی و اشتغال‌زا، گام مهمی در تثبیت و ایجاد اشتغال بردارند.

«حمید کیاروستا» شهردار گلسار نیز گفت: مجموعه مشکات یکی از مجموعه‌های فعال در زمینه تولید مواد غذایی و صنایع تبدیلی کشاورزی است.

شهردار گلسار تصریح کرد : مجموعه مدیریت شهری در زمینه توسعه صنایع نگاه مثبت و حمایتی دارد ولی می‌بایست در چارچوب ضوابط و مقررات قانونی موضوعات مورد پیگیری و رفع مشکل صورت گیرد.

در این بازدید خوش فطرت مدیر عامل شرکت تولیدی مواد غذایی مشکات در خصوص محصولات تولیدی شرکت و توانمندی مردم ایران در عرصه تولید و همچنین موانع موجود در راستای تولید مطالبی را بیان کرد.

 انتهای پیام/
گالری عکس
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات