پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

رونمایی از پیراهن هندبالیست‌های ملی پوش

مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی هندبال و نشست خبری رئیس فدراسیون امروز برگزار شد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ به نقل از  خبرگزاری صدا و سیما؛ در این مراسم «مریم یوسفی» و «هانیه کریمی» به نمایندگی از تیم ملی هندبال بانوان، «افشین صادقی» و «علی رحیمی» به نمایندگی از تیم ملی آقایان و اصحاب رسانه حضور داشتند.

علیرضا پاکدل در مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی هندبال کشورمان، گفت: از امروز فصل جدیدی در تاریخ هندبال ایران رقم خواهد خورد، با همکاری مجموعه خوش نام ایرانسل دریچه جدیدی برای هندبال باز می‌شود.

وی افزود: اگر تاریخ هندبال را نگاه کنیم متوجه می‌شویم که اگر به آن توجه بیشتری میشد بطور حتم نتایج بهتری را به دست می‌آورد.

رئیس فدراسیون هندبال گفت: بانوان هندبالیست ایران نخستین بار در تاریخ ورزش‌های گروهی به مسابقات جهانی راه پیدا کردند. در بخش آقایان کمتر از ۲ هفته آینده تیم ملی بزرگسالان برای حضور در مسابقات آسیایی راهی عربستان می‌شود، امیدواریم در این مسابقات هم سهمیه جهانی بگیرد.

پاکدل افزود: تیم ملی آقایان امشب راهی اسپانیا می‌شود تا بازی‌های تدارکاتی برگزار کند. در هندبال ساحلی هم برای کسب سهمیه تلاش می‌کنیم. بطور حتم داشتن حامی مالی دلگرمی و نقطه قوت برای ما خواهد بود.

وی گفت: اگر در عرصه جهانی به ورزش نگاه کنیم حضور شرکت‌های مختلف در آن باعث شده تا ورزش به خوبی رشد کند. ورزش باعث می‌شود تا حداقل برای ۲۴ یا ۴۸ ساعت مردم مشکلات معیشتی را فراموش کنند، و اقدامات حامیان مالی یکی از راه‌های موثری در مسیر فعالیت‌های اجتماعی آن هاست.  

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات