پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

با ارسال پیامک نهال بکارید

 رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: پویش هر خانه یک درخت تا پایان فروردین ادامه دارد و شهروندان می‌توانند در این بازه با ارسال پیامک به سامانه  ۱۰۰۰۱۱۴۷ تقاضای کاشت نهال خود را ثبت کنند.

به گزارش رمزگشانیوز؛ «پیمان بضاعتی پور»  با اشاره به اینکه کاشت درختان پویش «هر خانه یک درخت» از فردا (۱۳ دی ماه) آغاز می‌شود، اظهار کرد: تا کنون ۴۰۰ شهروند کرجی برای شرکت در این پویش پیامک ارسال کرده‌اند و آدرس دقیق آنها لیست شده است.

وی ادامه داد: آدرس‌ شهروندان با گونه‌های درخواستی آنها به مناطق ارسال شده و از فردا فرایند کاشت درختان شروع می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: پویش هر خانه یک درخت تا پایان فروردین ادامه دارد و شهروندان می‌توانند در این بازه با ارسال پیامک به سامانه  ۱۰۰۰۱۱۴۷ تقاضای کاشت نهال خود را ثبت کنند.

بضاعتی پور با اشاره به گونه‌هایی که قرار است در راستای اجرای این پویش کاشته شوند، توضیح داد: بیشتر گونه‌ها غیر مثمر هستند ولی به درخواست شهروندان امکان کاشت محدود گونه‌های مثمری مثل آلبالو، گردو و گیلاس، بادام و توت وجود دارد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: امکان کاشت حدود ۵۰ هزار اصله نهال در راستای اجرای این پویش وجود دارد.

وی گفت: طبق روال سال‌های گذشته با نزدیک شدن به ایام پایانی سال، تعداد درخواست‌ها برای کاشت نهال افزایش پیدا می‌کند که به همه آنها در اسرع وقت پاسخ داده می‌شود.

انتهای پیام/  
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات