جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

برای معاینه فنی خودرو در کرج به این مراکز مراجعه کنید

سرپرست معاونت حمل‌ونقل ترافیک شهرداری کرج با اعلام لیست مراکز فنی خودرو در کرج، گفت: فعالیت این مراکز در کاهش آلودگی هوا تأثیرگذار است.

به گزارش رمزگشانیوز؛ «فرزین فرشاد» با اشاره به اهمیت معاینه خودروها در کاهش آلودگی هوا، اظهار کرد: مراکز معاینه فنی با توجه به نوع خودرو (عمومی یا شخصی) و سال تولید آن‌ها در بخش‌های بازدید ظاهری - آلایندگی و تست سه‌گانه خدمات خود را به شهروندان ارائه می‌شود.

وی به اهمیت هوای پاک خصوصاً در کلان‌شهرها اشاره کرد و افزود: اخذ معاینه فنی نقش بسزایی در راستای کاهش آلودگی‌های متحرک شهری دارد مطابق با نظر کارشناسان محیط‌زیست یکی از مهم‌ترین عوامل آلودگی هوا عوامل متحرک (خودروها) هستند و اخذ معاینه فنی نقش بسزایی در کاهش آلودگی هوا دارد.

سرپرست معاونت حمل‌ونقل ترافیک شهرداری کرج بیان کرد: انجام معاینه فنی سالانه در کاهش آلودگی هوا تأثیر بسزایی دارد و مسئولیت اجتماعی و حفظ جان و مال شهروندی در پیشگیری از خطرات ناشی از خرابی خودروها حائز اهمیت است.

فرشاد یادآور شد: به‌منظور راحتی شهروندان چهار مرکز در شمال، جنوب، غرب و شرق شهر کرج ایجادشده که به‌صورت روزانه از ساعت ۸ صبح تا ۱۶ آماده خدمت به شهروندان هستند.

لیست مراکز فنی خودرو در کرج به شرح زیر است:

مرکز معاینه فنی «الغدیر»

آدرس: کرج، گلزار غربی، چهارراه الغدیر، شماره تلفن: ۳۳۵۱۹۲۶۷

مرکز معاینه فنی «حافظ»

آدرس: خلج آباد، بلوار شهید مدرس، روبروی پارک عقیق، پلاک ۶۶۵ شماره تلفن: ۳۲۳۱۳۸۴۴

مرکز معاینه فنی «حامی»

آدرس: ضلع شمالی پل هوایی حصارک، جنب جایگاه CNG شماره تلفن: ۳۴۸۱۴۰۴۰

مرکز معاینه فنی «قائم دژ»

آدرس: کرج، بلوار باغستان، اشتراکی جنوبی، جنب پارک گل نرگس شماره تلفن: ۰۲۶۳۳۱۰۱​

انتهای پیام/
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات