پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیرکل ورزش و جوانان البرز:

۹۰ درصد عملیات اجرایی ورزشگاه ۶ هزار نفری کرج انجام شد

مدیر کل ورزش و جوانان البرز اعلام کرد که 90 درصد عملیات اجرایی مجموعه ورزشگاه 6 هزارنفری انقلاب اسلامی کرج انجام شده و تلاش بر تکمیل این پروژه‌ها در کوتاه‌ترین زمان ادامه دارد..

به گزارش رمزگشانیوز؛ «مجتبی جانعلی» روز سه شنبه  در بازدید از استادیوم فوتبال ورزشگاه انقلاب اسلامی کرج، ضمن بررسی فعالیت هیات ‌ها و تیم‌های مختلف ورزشی در  این مجموعه اظهار کرد: حفظ امکانات موجود ورزشی در سطح استان و تکمیل پروژه‌های نیمه کاره از اولویت اداره کل ورزش و جوانان استان البرز است.

وی افزود: ورزشگاه انقلاب اسلامی کرج بزرگترین و مهمترین مجموعه ورزشی البرز است که به نوعی تبدیل به یک ظرفیت بزرگ برای ورزش استان شده و از این رو برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی با اشاره به ظرفیت این مجموعه ورزشی برای رشد و توسعه بیشتر، تأکید کرد: با توجه به برگزاری دیدارهای لیگ برتر و لیگ‌های دیگر در استادیوم فوتبال این مجموعه، باید دقت و تلاش مضاعفی در جهت حفظ و نگهداری زمین چمن صورت گیرد.

 جانعلی با بیان اینکه برای جلوگیری از آسیب زمین چمن ورزشگاه انقلاب جلسات و پیگیری‌های متعددی انجام دادیم، عنوان کرد: پس از برگزاری آخرین دیدار لیگ در هفته جاری، زمین چمن ورزشگاه انقلاب اسلامی کرج جهت آماده‌سازی، بهبود کیفیت و جلوگیری از آسیب به مدت یک هفته تعطیل خواهد شد.

انتهای پیام/

  
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات