شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

استاندار البرز خواستار شد؛

مسئولان البرزی بر روی کسب رضایتمندی مردم متمرکز شوند

نماینده عالی دولت در استان البرز در بازدید از از پروژه‌های شهری و مبادی ورودی و خروجی استان گفت: مقرر شد کمیته‌هایی برای بررسی مشکلات و تصمیم گیری در خصوص حل آنها تشکیل شود.

به گزارش رمزگشانیوز؛  «مجتبی عبداللهی» در بازدید از پروژه‌های شهری و مبادی ورودی و خروجی استان که روز جمعه صورت گرفت، افزود: از مکان ها و مسیرهای متعددی دیدن کردیم که اهم آن آزادراه تهران -کرج - قزوین بود.

وی ادامه داد: همچنین شهرک ابریشم، جاده قزلحصار، کمالشهر و سایر نقاط و مکان‌هایی که برای ساماندهی نیاز به اتخاذ تصمیم داشت، مورد بازدید قرار دادیم.

* تعریض جاده قزلحصار در دستور کار قرار گرفت

عبداللهی با اشاره به اینکه جاده قزلحصار موانع فراوانی دارد و تصادفات بسیاری در این جاده رخ می‌دهد، گفت: این عوامل موجب نارضایتی مردم شده بنابراین مقرر شد پیمانکار برای تعریض جاده مستقر شود و اقدامات لازم را آغاز کند.

وی افزود: مقرر شد کمیته‌هایی برای بررسی مشکلات و تصمیم گیری در خصوص حل آنها تشکیل شود.

استاندار البرز اضافه کرد: در شهرک ابریشم با جمعی از مردم دیدار و گفتگو داشتیم و مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند.


وی گفت: در محدوده کمالشهر مسیر سیاه جوی به لحاظ منظر و مسائلی که از سوی مردم مطرح است، باید تصمیم گیری لازم اتخاذ شود.


عبداللهی افزود: زیباسازی، پیرایش شهری و ایجاد فضای سبز باید تدابیری اتخاذ شود و شهرداری ها باید به جد فعالیت خود را آغاز کنند.

وی گفت: امید است با وحدت و همبستگی که در البرز شکل گرفته و اراده ای که در تمامی مسئولان ایجاد شده بتوانیم روز به روز در ارتقا کیفیت خدمات دهی به مردم شریف البرز موفق تر باشیم.

استاندار البرز افزود: همچنین در نماز جمعه شهرستان چهارباغ حاضر شدیم و در پایان نماز با جمعی از مردم دیدار و گفتگو داشتیم.

وی گفت: شهرستان چهارباغ تازه تاسیس شده و مردم درخواست های گوناگونی دارند از این رو تلاش می کنیم در چارچوب قانون و با دید مثبت به حل مسائل مردم بپردازیم.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات