جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

استاندار :

بازار البرز برای شب عید و ماه رمضان آماده شود 

 استاندار البرز گفت: دستگاه های اجرایی استان از هم اکنون برای تامین مایحتاج مردم در شب عید و ماه مبارک رمضان اقدام کنند.

به گزارش رمزگشانیوز؛ «مجتبی عبداللهی» روز چهارشنبه در حاشیه نشست ستاد ملی تنظیم بازار که  به ریاست رییس جمهور و با حضور استانداران سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، افزود: تامین کالاهای اساسی و کنترل بازار از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: در این نشست مطالب مهمی مطرح شد و تصمیماتی در خصوص نظارت بر قیمت ها، روند توزیع و انبار کالاها گرفته شد.

عبداللهی گفت: در این زمینه جلسه قرارگاه تامین امنیت غذایی استان البرز ، جلسه استانی ستاد تنظیم بازار و جلسه کمیسیون اقدام مشترک با هدف ایجاد هماهنگی  بین تمام مسوولان مربوطه برای کنترل بازار تشکیل شد.

وی افزود: تاکیدات لازم برای کنترل بازار را داشتیم و از سوی دیگر باید به نیازهای مردم توجه جدی شود.

عبداللهی گفت: همچنین برای تمرکز در اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی در خصوص تنظیم بازار، رییس تعزیرات حکومتی استان به عنوان سخنگوی ویژه انتخاب شد.

وی اضافه کرد: اکنون هیچ گونه کمبودی به لحاظ تامین کالاهای اساسی مردم در بازار البرز وجود ندارد و ثبات حاکم است، بنابراین باید برای حفاظت از این شرایط با جدیت در میدان باشیم.

استاندار البرز گفت: تمام مسئولان استان باید با وحدت رویه، انسجام و اشراف کامل بر موضوعات نسبت به کنترل و رصد بازار برنامه ریزی و اقدام کنند. 

عبداللهی افزود: اتاق اصناف البرز نیز باید برای اقناع سازی صنوف جهت عدم افزایش خودسرانه قیمت ها بپردازد و برای تحقق اهداف تنظیم بازار همراهی کند.

انتهای پیام/ 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات