جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیر کل اوقاف و امور خیریه البرز:

ایستادگی ملت ایران در برابر استکبار و صهیونیست، ستودنی است

مدیر کل اوقاف و امور خیریه گفت: جوانان کشور در زمان هشت سال دفاع مقدس در مقابل هجمه استکبار، استعمار و صهیونیست، ایستادگی کردند.


به گزارش رمزگشا نیوز از کرج، حجت الاسلام والمسلمین علی دشتکی با اشاره به اینکه دفاع مقدس در تاریخ معاصر و در زمان انقلاب بسیار جایگاه ویژه ای دارد، گفت: مردم ایران تمام هستی، دارایی و حتی جان و مال و جوانانشان را در مقابل جبهه باطل قرار دادند به لحاظ اینکه آن اعتقادشان به بحث مدیریت دینی و ولایت فقیه محقق شود.

وی افزود: جوانان ایرانی بر اساس اعتقادی که به نظام اسلامی، مدیریت دینی و ولایت فقیه داشتند به صحنه آمدند و در مقابل هجمه جبهه باطل که به فرماندهی استکبار، استعمار، صهیونیست و تحجر بود، ایستادگی کردند. ملت ایران به لحاظ همان اعتقاد خودش و براساس وعده خداوند در قرآن کریم که این وعده الهی محقق شد و جبهه حق در مقابل جبهه باطل به پیروزی رسید.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز گفت:‌ فرهنگ ایثار، فرهنگ انسان‌سازی است و اگر فرهنگ ایثار نباشد در خلقت بشر انحراف به وجود می‌آید، زیرا نبود ایثار مساوی با انحراف و سپس انحطاط است.

این مسئول در ادامه به بیان موضوع دفاع مقدس در بین نسل های جدید اشاره کرد و گفت: تبیین موضوع دفاع مقدس برای کودکان، نوجوانان و جوانان به ویژه در مراکز فرهنگی، دینی، مساجد و امامزاده ها بایستی از جمله برنامه‌ها در هفته دفاع مقدس باشد که دشتکی توصیه کرد که در این یک هفته به صورت کار ویژه نسبت به تبیین این فرهنگ اهتمام بیشتری شود.

دشتکی در پایان سخنانش به برنامه های ویژه اداره اوقاف و امور خیریه که در هفته دفاع مقدس برگزار شد اشاره کرد و گفت: برپایی ایستگاه‌های صلواتی، اجرای برنامه‌های فرهنگی مذهبی شامل کرسی تلاوت، پخش سرودهای حماسی، غبارروبی گلزار شهدا و آذین‌بندی امامزادگان، از جمله اقدامات صورت گرفته توسط اداره اوقاف و امور خیریه استان البرز در هفته دفاع مقدس بود.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات