شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

به مناسبت روز جهانی گردشگری؛

زنگ گردشگری در البرز به صدا درآمد

زنگ‌ گردشگری در استان البرز به مناسبت گرامیداشت روز جهانی گردشگری به صدا در آمد.

به گزارش رمزگشا نیوز از کرج؛ مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری البرز به مناسبت روز جهانی گردشگری با حضور در دبیرستان فاطمه زهرا (س) شهرستان فردیس گفت: تبیین وظایف وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، چشم اندازها، انتظارات و راهکارهای مشارکت های عمومی در راستای رشد صنعت گردشگری به عنوان یکی از ۳صنعت بزرگ جهان مدرن است.

صابری با اشاره به فلسفه نامگذاری ۵ مهر به عنوان روز جهانی گردشگری و با توجه به شعار «گردشگری و مشاغل آینده بهتر برای همه» گفت: نامگذاری شعار امسال به منظور بالا بردن سطح آگاهی مردم در خصوص تأثیر گذاری گردشگری بر ارزش های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی جوامع بشری است.

وی افزود: استان البرز با داشتن ظرفیت های فرهنگی، طبیعی و تاریخی می‌تواند مقصد جذابی برای گردشگران داخلی و خارجی باشد و با هم افزایی همه دستگاه ها و استقبال از بخش خصوصی در راستای برنامه‌های دولت تدبیر و امید در این راستا تلاش خواهیم کرد.

لازم به ذکر است در این مراسم فرماندار شهرستان فردیس و مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان نیز حضور داشته و به بیان توجه بیش از پیش به مقوله گردشگری پرداختند، همچنین در این مراسم زنگ گردشگری به صورت نمادین به مناسبت روز جهانی گردشگری به صدا درآمد.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات