پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

تیم دانشگاه خوارزمی در در دهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی البرز برتر شد

تیم فرهیختگان از دانشگاه خوارزمی در دهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی دانشگاه‌های استان البرز به عنوان تیم برگزیده معرفی شد و به مرحله منطقه‌ای این مسابقات راه یافت.

به گزارش رمزگشانیوز؛ رئیس جهاد دانشگاهی واحد البرز روز سه‌شنبه در آئین پایانی دهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی با بیان اینکه این مسابقات یکم آذرماه جاری به صورت مجازی برگزار شد، گفت:  مسابقات مناظره دانشجویی سکویی برای ایفای نقش و کمک برای داشتن مسئولیت اجتماعی است، چنانچه در دوره‌های قبل نیز شاهد حضور تأثیرگذار دانشجویان برای بنیان مسیری جدید در این حوزه در دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه علوم پزشکی نیز بوده‌ایم که قابل تقدیر است.

«احمدرضا فیروزی» اظهار کرد: در این دوره از مسابقات مناظره دانشجویی ۱۰ تیم از دانشگاه‌های فرهنگیان، دانشگاه خوارزمی، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور استان البرز و مرکز علمی کاربردی کارخانه قند کرج حضور داشتند که مسابقه فینال با مناظره ۲ تیم «فرهیختگان» از دانشگاه خوارزمی با اعضای تیم «علی نظری» و «سید صالح حسینی» و تیم «جامعه شناسان» با اعضای تیم «محمد امین مرتضی قلی» و «رسول همتی» با عنوان گزاره «آزادسازی و ورود خودروهای خارجی موجب ارتقاء کیفیت خودروهای داخلی می شود» انجام شد.

وی یادآور شد: رویکردها و کنش‌های اجتماعی دانشجویان همواره منشأ آثار خوبی برای خودشان و جامعه بوده و خواهد بود و دانشجویان در فعالیت‌های اجتماعی و فعالیت‌هایی که عام‌المنفعه است می‌توانند شرکت کنند و راهکار ارائه بدهند.

رئیس جهاد دانشگاهی استان البرز اظهار کرد: دانشجویان با شور و نشاط خود می‌توانند با مسئولیت اجتماعی و نقش‌های موثر در رفع معضلات و مسایل اجتماعی تأثیر داشته باشند.

وی ادامه داد: مسابقات مناظره دانشجویی نیز تمرینی است برای دانشجویان تا نسبت به مسئولیت اجتماعی خود ایفای نقش کنند.

تیم «فرهیختگان» در این مسابقه با رأی هیأت داوران و کسب امتیاز بیشتر به مرحله منطقه‌ای این دوره از مسابقات راه یافت.
 
گالری عکس
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات