جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

 راهیابی کاتاکاران ایران به فینال قهرمانی ناشنوایان جهان

نخستین روز از رقابت‌های قهرمانی کاراته ناشنوایان جهان روز دوشنبه به میزبانی تهران آغاز شد و نمایندگان کشورمان در بخش کاتا و کومیته راهی فینال شدند.

به گزارش رمزگشانیوز؛ به نقل از ایرنا، این رقابت‌ها با حضور ۱۸۶ ورزشکار از هفت کشور ترکیه، مالزی، یونان، اوکراین، ایران، روسیه و تایلند در سالن هندبال فدراسیون هندبال آغاز شد و در بخش کاتای انفرادی زنان «مژده مردانی» به همراه ورزشکاری از اوکراین به فینال راه یافت و ورزشکارانی از اوکراین و روسیه عنوان سوم را به دست آوردند.

کاتا انفرادی مردان هم با صعود «مصطفی حسن‌پور» از ایران و ورزشکار روسیه به فینال پیگیری شد و کاتاکاران ترکیه و اوکراین مدال برنز را کسب کردند.

در کومیته وزن‌ منفی ۵۰ کیلوگرم زنان، حکیمه زکی‌زاده از ایران و ورزشکار روسیه به فینال راه یافتند و ورزشکاران اوکراین و روسیه مدال برنز را کسب کردند. در کومیته وزن منفی ۵۵ کیلوگرم زنان نیز ۲ ورزشکار اوکراینی به فینال راه یافتند و  زینب حسن‌پور از ایران به همراه ورزشکار روسیه مدال برنز را کسب کردند.

کومیته وزن منفی ۶۰ کیلوگرم مردان با صعود ورزشکاران روسیه و اوکراین به فینال پیگیری شد  و محمد شایان از ایران و ورزشکار روسیه صاحب مدال برنز شدند. در کومیته وزن منفی ۶۷ کیلوگرم مردان نیز کاراته‌کاران ترکیه و اوکراین فینالیست شدند و میلاد صادق‌زاده از ایران و ورزشکار اوکراین به مدال برنز رسیدند.

این رقابت‌ها امروز دربخش کومیته زنان در وزن‌های منفی ۶۱، منفی ۶۸ و مثبت ۶۸ کیلوگرم برگزار و از ساعت ۱۶ مسابقات کومیته وزن منهای ۷۵، منهای ۸۴ و به اضافه ۸۴ کیلوگرم مردان پیگیری می‌شود.

فردا (سه‌شنبه) و در دومین روز رقابت‌ها و در ۲ نوبت صبح و عصر، کومیته وزن منهای ۶۱، منهای ۶۸ و به اضافه ۶۸ کیلوگرم در بخش زنان و کومیته وزن منهای ۷۵، منهای ۸۴ و به اضافه ۸۴ کیلوگرم مردان دنبال می‌شود.

این رقابت‌ها تا چهارم آذر ادامه داد.
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات