سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

 میمنت آبادی خبر داد:

افزایش دو برابری اعتبار استانی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای در سال 1401

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای با بیان اینکه اعتبارات سازمان آموزش فنی حرفه‌ای در سطح  ملی و استانی تعریف شده است، گفت:  تصمیم داریم اعتبار استان البرز را در سال ۴۰۱ در حد 2 برابر افزایش دهیم.

به گزارش رمزگشانیوز؛ «امیر میمنت آبادی» با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه با بانک توسعه تعاون از اختصاص هزار میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت تسهیلات به متقاضیان خبر داد و این امر را  فرصتی برای توسعه بخش غیردولتی آموزشگاه آزاد عنوان کرد.

وی افزود: هر فردی که مجوز آموزشگاه آزاد داشته باشد، می‌تواند از طرف دولت به شکل یارانه‌ای  با تضمینات حداقلی تسهیلات بگیرد.

او با بیان اینکه تجدید نظر در اعتبارات این سازمان با هدف اثرگذاری بهتر در حوزه رسالت‌های تعیین شده ضروری است، گفت: اعتبارات فعلی این سازمان متناسب با وظایف تعیین شده برای آن نیست و نیازمند حمایت دولت و مجلس برای تقویت بودجه هستیم.

میمنت آبادی افزود: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای به عنوان متولی آموزش‌های غیررسمی در کشور که دارای ۱۳ هزار کارمند و مربی و ۶۰۰ مرکز و بیش از پنج هزار کارگاه است، با حجم بالایی از وظایف و برنامه‌ها روبرو می‌باشد.

وی تصریح کرد: سازمان فنی و حرفه‌ای نقش مهمی در تربیت نیروهای ماهر و توانمندسازی نیروی کار دارد و باید برای تحقق این مهم به شکل مطلوب تلاش شود چراکه تقویت اعتبارات موجب  افزایش انگیزۀ پرسنل در انجام وظایف می‌شود.

میمنت آبادی خاطرنشان کرد: اعتبارات سازمان آموزش فنی حرفه‌ای در سطح  ملی و استانی تعریف شده است و تصمیم داریم  اعتبار استان البرز در سال 1401 در حد 2 برابر افزایش دهیم.

انتهای پیام/
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات