جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

هم‌اندیشی شورای شهر با مدیریت و بازدید از سازمان پسماند

در جلسه‌ای که با حضور رئیس شورای اسلامی، رئیس کمیسیون عمران، مدیریت و عوامل سازمان پسماند برگزار شد، مسائل جاری، پیمان‌های مقرر، روند جمع‌آوری، تفکیک، دفن و کمپوست زباله‌های خانگی از مبدا تا انتهای فرایند مورد بحث، بررسی و کنکاش قرار گرفت.

به گزارش رمزگشانیوز؛ رئیس شورای شهر کرج  در این جلسه با بررسی تعدد تکالیف و عملکرد پیمانکاران به ارزیابی و اصلاح رویه جاری در فرایند مدیریت زباله‌های شهری که مطالبه نخست شهروندان است و سیما، منظر و سلامت شهرمان را به مخاطره انداخته، پرداخت.

«جواد چپردار» در خصوص خودرو های سنگین، تجهیزات و امکانات سازمانی به بهره‌مندی بهینه، تعمیرات، بازسازی، نوسازی و یا حتی امکان و مصلحت استفاده از بخش خصوصی مدیریت سازمان را به مطالعه و احصاء بهترین گزینه‌های ممکن توصیه کرد.

«مسعود محمدی»، رئیس کمیسیون عمران شورای شهر نیز ضمن اشاره به اهمیت بررسی و اصلاح فحوای قرارداد پیمانکاران و نحوه تعامل مدیریتی و نظارت سازمان پسماند در اجرا به اهمیت استفاده از ظرفیت‌های حقوقی و جاری اشاره کرد.

کریم پناه، رئیس سازمان مدیریت پسماند نیز ضمن  ارائه گزارش عملکرد، تمرکز و تجمیع در جمع‌آوری و تفکیک زباله را به عنوان راه‌حلی قابل بررسی در اصلاح معضلات پسماند و فرایند زباله‌های خانگی معرفی کرد.
 
انتهای پیام/ 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات