جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

معاون فرماندار:

۶ عضو شورای شهرستان فردیس به ترکیب شورا بازگشتند

معاون سیاسی انتظامی و اجتماعی فرمانداری فردیس اعلام کرد که ۶ عضو شورای اسلامی شهرهای فردیس و مشکین‌دشت با دستور موقت دیوان عدالت اداری کشور به محل کار خود بازگشتند.

به گزارش رمزگشانیوز؛ «علیرضا صیاد» افزود: این اعضای شورای شهرهای فردیس و مشکین‌دشت با رأی هیات مرکزی نظارت بر ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا صلاحیت‌شان پس از انتخابات رد شده بود که مدتی پس از حضور در ترکیب شورا کنار گذاشته شدند.

وی اظهار کرد: اعلام نتایج انتخابات شورای اسلامی شهرهای فردیس و مشکین دشت از سوی هیات اجرایی صورت گرفت که به دنبال آن تعارضاتی در حوزه نظارت نسبت به نتیجه انتخابات به وجود آمد.

معاون سیاسی انتظامی و اجتماعی فرمانداری فردیس گفت: در نهایت این تعارض‌ها منتج به حذف سه عضو شورای اسلامی شهر فردیس و سه عضو شورای شهر مشکین‌دشت استان البرز شد و بر اساس نظر غایی هیات عالی نظارت  بر انتخابات از ورود به عرصه شورای شهر منع شدند.

وی افزود: دیوان عدالت اداری دستور موقتی تعلیق حضور اعضای علی‌البدل و بازگشت برگزیدگان اولیه به ترکیب شورا را در پاسخ به شکایت این ۶ عضو شورای ششم شهرهای فردیس و مشکین‌دشت صادر کرده است.

معاون سیاسی انتظامی و اجتماعی  فرماندار فردیس گفت: در حوزه شهر فردیس مصطفی رشیدی، ابراهیم رنجبر و صابر نالان  و در حوزه شهر مشکین دشت،  هادی بخشی ، حمید صیادی و فرامرز فرمانی جایگزین اعضای علی‌البدل شدند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان فردیس گفت:  به لحاظ حساسیت موضوع و به تشخیص فرماندار فردیس  صبح امروز جلسه شورای تامین  شهرستان با حضور تمام اعضای شوراهای اسلامی۲ شهر فردیس و مشکین دشت برگزار شد.

صیاد افزود: با نظر اعضای شورای تامین شهرستان اجرای حکم و قانون به عنوان راس همه امور در دستور کار قرار گرفت در فردیس و مشکین دشت مراسم تحلیف این اعضای شوراها  انجام شد.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات