پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

در دیدار استاندار البرز و نایب رییس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی مطرح شد؛

اتحاد و انسجام بین مسئولان قوا در البرز نیروی محرکه توسعه است

نماینده عالی دولت در استان البرز طی دیداری با نایب رییس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس پیرامون موضوعات مختلف استان گفت‌وگو کرد.

به گزارش رمزگشانیوز؛  «عزیزاله شهبازی» در این دیدار که روز دوشنبه در دفتر کار خود با «علیرضا عباسی» نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی، داشت، افزود: همواره این همراهی ها و تعاملات در جهت رشد و توسعه استان با نمایندگان محترم قوه مقننه در استان داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه اتحاد و انسجام بین مسئولان قوا در البرز نیروی محرکه توسعه است، ادامه داد: جای خرسندی دارد که دکتر عباسی در کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی مسئولیت مهمی دارند و از طرفی نیز به موضوعات مختلف استان در این حوزه اشراف کامل دارند.

شهبازی گفت: البرز تراکم بالای جمعیت دارد و به لحاظ مساحت نیز جزو کوچکترین استان های کشور محسوب می‌شود ولی در تولید صیفی‌جات، سبزیجات، محصولات باغی و زراعی  رتبه‌های برتر کشور را از آن خود کرده است.

وی افزود: بر این اساس نیازمند توجه ویژه‌ای در حوزه حمایت از کشاورزان و باغداران است.

همچنین در این دیدار در خصوص موضوعات اجتماعی، تنظیم بازار و اهتمام جدی در این حوزه، برنامه ریزی‌های صورت گرفته در رابطه با آبرسانی به روستاها و تقویت بسترهای بهداشت و درمان استان بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/ 
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات