یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

معاون سابق وزیر کار مصاحبه خود درباره استعفا را تکذیب کرد

معاون سابق توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تکذیب مصاحبه منتسب درباره دلیل استعفا، گفت: آینده کشور روشن است، هر نوع اختلاف و تعارض را در داخل کشور، اشتباه می‌دانم و نباید با پرداختن به بحث‌‎های معاندین پرچم‌دار، وارد این دست بازی‌ها شویم.

به گزارش رمزگشانیوز؛ به نقل از ایرنا؛ «عیسی منصوری» در خصوص خبر جعلی منتشره درباره استعفای خود در برخی رسانه‌ها اظهار کرد: «در روزهای اخیر، خبری مبنی بر استعفای بنده در اعتراض به میزان اشتغال ایجاد شده توسط دولت، منتشر شد که در اینجا صراحتاً اعلام می‌کنم این موضوع، نه تنها صحت ندارد و من نسبت به این میزان اشتغال، اعتراضی نکرده‌ام بلکه اساسا مصاحبه‌ای در این خصوص انجام نداده ام.»

معاون سابق توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: ظرفیت مدیریت و راهبری کشور وسیع‌تر از این هاست، باید با استفاده از ظرفیت های کشور، بتوانیم مسائل را مدیریت کنیم و تحت تاثیر این اختلاف افکنی ها قرار نگیریم.

وی ادامه داد: هر کمکی از دستم در حوزه اشتغال کشور بر آید، دریغ نمی ‌نم، بدیهی است که من نیز مانند سایر هموطنان، برای موفقیت دولت سیزدهم آرزوی خیر می کنم.

منصوری بیان داشت: هر دولتی، باید متناسب با شرایط و ضوابط خود، مدیران را انتخاب کند و این کاملا طبیعی است.

معاون سابق توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: دامن زدن به این بحث‌ها، موضوعیتی ندارد و شرایط کشور به گونه ای است که نباید با طرح چنین حاشیه‌هایی، فضای دلسردی و ناامیدی را ایجاد کرد.

وی خاطر نشان کرد: تمام تلاشم را برای موفقیت کشور و این دولت به کار خواهم گرفت.

از سال ۹۴ تاکنون در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مسوولیت معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال این وزارتخانه را بر عهده داشته است.

انتهای پیام/
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات