جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

 کشف 20 فقره سرقت در طرح پاکسازی پلیس آگاهی ساوجبلاغ

 فرمانده انتظامی ساوجبلاغ از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف 20 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ سرهنگ «علی سلیمانی» در تشریح این خبرگفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و جلب رضایت عمومی مردم طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز با محوریت پلیس آگاهی ساوجبلاغ در این شهرستان به اجرا درآمد.

وی اضافه کرد: در این طرح همچنین ماموران پلیس آگاهی موفق به دستگیری تعداد 17 نفر مالخر و کشف اموال مسروقه از قبیل لوازم برقی و ساختمانی شده و در بازدید از 17واحد ضایعات فروشی، 3 واحد متخلف و غیر مجاز نیز شناسایی و پلمب شد.

این مسئول انتظامی با اشاره به کشف مقادیری کالای قاچاق به ارزش 350 میلیون ریال ، دستگیری 2 نفر و  توقیف 2 دستگاه خودرو در این طرح گفت:در اجرای این طرح 20 فقره انواع سرقت کشف و تعداد 3 نفر سارق نیز در این خصوص دستگیر شدند.

سرهنگ سلیمانی با بیان اینکه اجرای این طرح بازتاب بسیار خوبی را در بین شهروندان داشت، خاطرنشان کرد: بحمدالله مردم قدرشناس و مسئولان شهرستانی از اقدامات به عمل آمده از سوی پلیس ساوجبلاغ ابراز رضایتمندی داشته و از زحمات و تلاش کارکنان انتظامی تقدیر و تشکر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ ضمن تشکر از همکاری و مشارکت آحاد مردم در جهت ارتقاء امنیت اجتماعی در پایان با تاکید بر استمرار اینگونه طرح ها تصریح کرد: شهروندان می توانند هرگونه اخبار و اطلاعات خودشان در زمینه فعالیت باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر، سارقان و مخلان نظم و امنیت را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اعلام کنند.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات