پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

 استاندار البرز تأکید کرد؛

لزوم بررسی ویژه وضعیت واحدهای صنعتی آسیب‌دیده و تعطیل البرز

استاندار البرز ضمن تاکید بر بررسی ویژه وضعیت واحدهای صنعتی آسیب‌دیده، تعطیل و نیمه‌تعطیل گفت: ضرورت دارد تا هرچه سریع‌تر تمهیدات لازم برای احیای آنها فراهم شود.

به گزارش رمزگشانیوز؛ «عزیزالله شهبازی» در جلسه شورای معاونین و مدیران کل استانداری البرز که در سالن جلسات استاندار برگزار شد، اظهار کرد: دولت سیزدهم با انرژی و اهتمام مضاعف کار خود را آغاز کرده و ما نیز باید در این مسیر با نهایت توان همراهی لازم را داشته باشیم.

وی ادامه داد: مهمترین هدف دولت مردمی کسب رضایتمندی مردم و ایجاد بسترهای مناسب رفاه و آسایش برای تمامی طبقات اجتماعی است.

شهبازی گفت: ما به عنوان کارگزاران نظام موظف و مکلف هستیم هدفمند، نظام مند و متعهد به برنامه‌ها و سیاست‌های ارزشمند دولت اقدام کنیم.

وی افزود: فرمانداران و معاونان مربوطه موظف هستند با بسیج زیر مجموعه خود برای نظارت و اجرای سیاست‌های تنظیم بازار اقدام کنند.


استاندار البرز گفت: پروژه‌های نیمه تمام استان باید در کمترین زمان ممکن رفع موانع شده و به سرانجام برسند چراکه از مهمترین تکالیف دولت و درخواست‌های مردمی هستند.

وی افزود: البرز توفیقات ارزشمندی در راستای کاهش نرخ بیکاری کسب کرده است، بنابراین ضرورت دارد با توجه به برنامه‌های دولت محترم در این راه با تلاش بیشتری اقدام کنیم.

شهبازی گفت: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در البرز موفق عمل کرده و همواره بر این موضوع تاکید ویژه ای داشته‌ام از این رو باید با جدیت بیشتری در این مسیر گام برداریم.

وی افزود: بررسی ویژه وضعیت واحدهای آسیب‌دیده، تعطیل و نیمه تعطیل ضرورت دارد تا هر چه سریع‌تر تمهیدات لازم را برای احیا آنها داشته باشیم.

انتهای پیام/
  
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات