پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرمانده انتظامی البرز:

سمن‌ها جایگاهی ویژه در اجرای برنامه‌های مشارکتی با ناجا دارند

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: سازمان‌های مردم‌نهاد نقش و جایگاهی ویژه در اجرای برنامه‌های مشارکتی با ناجا دارند.

به گزارش رمزگشانیوز؛ سردار«عباسعلی محمدیان» بعد از ظهر چهارشنبه در نشست صمیمانه مدیران و مسئولین سازمان‌های مردم‌نهاد که به مناسبت هفته نیروی انتظامی در ستاد فرماندهی انتظامی استان البرز برگزار شد، اظهار کرد: پلیس جامعه‌محور در تراز انقلاب بر اساس گام دوم رهبری مشارکت و جلب حمایت اقشار مختلف جامعه است.

وی بیان کرد: پلیس در اجرای مأموریت‌های خود هوشمندانه اقدام می‌کند تا با همکاری مردم بتواند امنیت پایداری را ایجاد کند.

فرمانده انتظامی استان البرز تصریح کرد: سازمان‌های مردم‌نهاد پل ارتباطی و بازوی اجرایی خوبی در سطح محلات می‌باشند و می‌توانند با اجرای طرح‌های مشارکتی در کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش محوری داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی استان البرز در بسیاری از مؤلفه‌های اصلی در چهار سال گذشته بسیار خوب عمل کرده و در ایجاد احساس امنیت در رتبه‌های برتر در سطح کشور است و این امر میسر نمی‌شد مگر با تعامل و همکاری اقشار تأثیرگذار جامعه و سازمان‌های مردم‌نهاد و جوانان انقلابی.

در این جلسه که مدیران سازمان‌های مردم‌نهاد در حوزه‌های (فضای مجازی، آسیب‌های اجتماعی، حقوق شهروندی، اعتیاد، جوانان، زنان و کودکان، هنری و..) حضور داشتند در انتها به رسم یادبود و در جهت تجلیل از حافظان نظم و امنیت و به مناسبت هفته نیروی انتظامی لوح یادبودی به سردار محمدیان و همچنین معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان البرز اهدا شد.
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات