جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

 اجرای عملیات بهسازی معابر شهر جدید هشتگرد توسط شرکت عمران

مدیرعامل شرکت عمران شهرجدید هشتگرد از اجرای عملیات آماده‌سازی و بهسازی معابر سطح شهرجدید هشتگرد توسط شرکت عمران خبر داد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ «مسعود حق لطفی» اظهار کرد: عملیات زیرسازی و آماده‌سازی معابر محور گوهران میدان ناجا تا تقاطع خلیج فارس، محور زمرد و چمران و محور شهدای فشند، بلوار باغشهر، خیابان امام حسین، بلوار امیرکبیر، بلوار امام رضا و سکوی ماموت جهت اجرای روکش آسفالت اجرا شده است.

وی با اشاره به اینکه برای اجرای آماده سازی این معابر بیش از ۵۰ میلیارد تومان هزینه شده است، افزود: در زمان حاضر زیر سازی و آماده سازی محورهای فوق انجام شده و برای روکش آسفالت این معابر مبلغی بالغ بر ۱۷ میلیارد تومان هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت عمران شهرجدید هشتگرد گفت: در راستای تأمین رفاه، آسایش و جلب رضایتمندی شهروندان و به منظور اجرا و تأمین زیرساخت‌های معابر، در حال حاضر عملیات زیرسازی و آماده سازی معابر جهت روکش آسفالت در مناطق مذکور به انجام رسیده و این عملیات در دیگر معابر مورد نیاز نیز اجرا خواهد شد.

حق لطفی با تأکید بر اینکه اقدامات ساماندهی معابر با هدف تسهیل در رفت و آمدی ایمن، ایجاد بستری مناسب جهت رضایتمندی ساکنین شهرجدید هشتگرد صورت می‌گیرد، تصریح کرد: با توجه به لزوم رسیدگی به وضعیت کیفی معابر شهر، عملیات ساماندهی و بهسازی معابر با اقدامات متعدد عمرانی همچون خاک‌برداری، زیرسازی و اجرای روکش آسفالت، جدول گذاری، پیاده روسازی و اجرای کفپوش در دستور کار شرکت عمران شهر جدید هشتگرد قرار گرفته است.

انتهای پیام
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات