پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

رئیسی:

چارچوبی برای احقاق حقوق کارگران در کشور ایجاد می‌شود

رئیس جمهور گفت: به دنبال ایجاد چارچوبی خواهیم بود تا حقی از هیچ کارگری در هیچ نقطه‌ای از کشور ضایع نشود.

به گزارش رمزگشانیوز؛  به نقل از مهر، حجت الاسلام «سید ابراهیم رئیسی» صبح جمعه در حاشیه بازدید از سد تنگ سرخ شهرستان بویراحمد افزود: در خصوص کارگران سد تنگ سرخ نیز به مسئولان تذکر می‌دهم و تأکید می‌کنم که اجازه ندهند هیچ حقی از شما کارگران عزیز ضایع شود.

وی با بیان اینکه اجرای پروژه سد تنگ سرخ، ۱۰ سال از زمان پیش‌بینی شده عقب است، گفت: بهره‌برداری سریع‌تر از این سد می‌توانست منافع زیادی را نصیب مردم استان کهگیلویه و بویراحمد و حتی بخش‌های شمالی استان فارس کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی افزود: تلاش‌های شما کارگران و مهندسان پر تلاش در این میدان، همچون جهاد در جبهه‌های دفاع مقدس بوده و برای آبادانی کشور تلاش مضاعف کنید.

آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» صبح امروز جمعه در آغاز سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع مردم شریف این استان، گفت: قبل از انجام سفر بررسی‌هایی نسبت به مشکلات و نیازهای استان انجام شده و آقای استاندار نیز در آخرین جلسه دولت جمع‌بندی خوبی از مسایل در عرصه‌های کشاورزی، صنعت، نفت و گاز و گردشگری ارائه کردند.

رئیس جمهور افزود: کهگیلویه و بویراحمد با توجه به نعمت‌های خوبی که خداوند به این استان عطا کرده و دارابودن زمینه‌های خوب اقتصادی، نباید با مشکلاتی مثل محرومیت یا بیکاری مواجه باشد و امیدواریم بتوانیم با همکاری جوانان استان، مدیران، نمایندگان، مسئولان و با راهنمایی‌های نماینده محترم ولی فقیه در استان، گام‌های مؤثری برای حل مشکلات برداریم.

آیت‌الله رئیسی با عذرخواهی از مردم استان بدلیل فراهم نبودن امکان دیدار حضوری و عمومی با توجه به شیوع بیماری کرونا،گفت: سعی خواهیم کرد در دیدارهایی که با برگزیدگان و منتخبین مردم استان داریم، سخنان آنها را شنیده و مسایل استان را مورد بررسی قرار دهیم.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات