جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

عضو شورای شهر کرج مطرح کرد؛

زیباترین جاده توریستی کشور در تصرف اشخاص و نهادهای خاص

رئیس کمیسیون فرهنگی، هنری، ورزشی، اجتماعی و جوانان شورای شهر کرج، خواهان احقاق حقوق شهروندان برای دسترسی آزاد به امکانات تفرجگاهی جاده چالوس شد و از دستگاه های متولی خواست نسبت به قانون آزادسازی حریم رودخانه اقدام کنند.

به گزارش رمزگشانیوز  حجت الاسلام علیرضا سعیدی در دیدار با نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی، با تصریح بر محدودیت اماکن و فضاهای تفریحی و گردشگری در شهر کرج، تصرف جاده چالوس توسط اشخاص و نهادهای خاص را موجب خسارت به حقوق شهروندان عنوان کرد.

سعیدی، با اذعان بر اینکه مردم را از نعمت تفرجگاهی این بخش ها محروم کرده ایم، گفت: مردم برای دسترسی به این جاده ناچار به پرداخت هزینه هایی هنگفت هستند.

این مسئول که در حضور علیرضا عباسی نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی سخن می گفت، به بخش دیگری از اراضی و امکاناتی که با قرارگیری در اختیار بخش ها و نهادهای دولتی و آموزشی، موجب محرومیت مردم و شهروندان از نعمت فضای سبز و تفریحی آن شده اند، اشاره کرد.

سعیدی، از جمله این زمین ها را اراضی دانشکده کشاورزی و دامپزشکی عنوان کرد.

وی بیان کرد: در کرج محیطی کاملا سرسبز به نام دانشکده کشاورزی وجود دارد که این فضای سبز به دست دانشگاه محصور شده و مردم امکان بازدید و گشت و گذار در آن را ندارند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج افزود: می توان با انتقال دانشکده کشاورزی و اداره دامپزشکی به اطراف شهر، مردم را از این ثروت های عظیم، بهره مند کنیم.

سعیدی اذعان کرد: در کمترین حالت می توان طرحی را پیش بینی کرد که امکان بازدید مردم از این فضای سبز، فراهم شود.
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات