پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

استاندار البرز:

مردم نباید معطل خدمات بمانند

استاندار البرز گفت: هر کدام از شوراهای اسلامی شهر، شهردار منتخب خود را اعلام کردند بی‌درنگ استعلامات لازم را گرفته و حکم را امضا کردم، چراکه نباید مردم و توسعه شهر معطل خدمات بمانند.

به گزارش رمزگشانیوز  نماینده عالی دولت در استان البرز در دیدار با شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا در اشتهارد افزود: فرمانداران و شهرداران باید ارتباطی تنگاتنگ با یکدیگر داشته باشند چراکه مسائل و دغدغه های مشترکی در جهت رضایتمندی مردم دارند.

استاندار البرز گفت: هر کدام از شوراهای اسلامی شهر، شهردار منتخب خود را اعلام کردند بی درنگ استعلامات لازم را گرفته و حکم را امضا کردم، چراکه نباید مردم و توسعه شهر معطل خدمات بمانند.

«عزیزاله شهبازی» افزود: اگر هر مسئولی به وظایف خود آگاه باشد، بسیاری از مشکلات ایجاد نخواهند شد و باید در نظر داشته باشیم در مقابل تمامی مردم فارغ از هر گرایشی مسئول هستیم.

وی که در جمع شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا در اشتهارد سخن می‌گفت: با بیان اینکه  اشتهارد سابقه کهنی در مدنیت و شهرنشینی دارد و مفاخر انقلابی و دینی فراوانی را در خود جای داده است، افزود: صنایع اشتهارد حق بزرگی بر گردن کشور دارند از این رو باید مردم این شهرستان نیز مورد توجه ویژه ای قرار گیرند.

شهبازی ادامه داد: بر این اساس از ابتدای مسئولیتم طی برنامه ریزی‌های دقیق اشتهارد و طالقان را به عنوان شهرستان های کمتر برخوردار مورد توجه ویژه اعتباری قرار دادم.

استاندار البرز گفت: نقشه راه ما برای ساخت و ساز، سند آمایش سرزمین است از این رو نباید اجازه دهیم که بنایی غیرمجاز ایجاد شود تا برای جبران خلاف آن جلسه‌ای برگزار شود.

وی ادامه داد: سند آمایش سرزمین در البرز با بهره گیری از نخبگان دانشگاهی، سیاسی و اجتماعی تدوین شد و تمامی مسائل استان در این سند مد نظر قرار گرفت.
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات