جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

موافقت وزارتخانه با استقلال اداره آموزش و پرورش فردیس

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت: استقلال اداره آموزش و پرورش شهرستان فردیس اهتمام استاندار البرز و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی را می طلبد.

به گزارش رمزگشانیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، «سالار قاسمی» در آیین نواختن زنگ مقاومت و ایثار در مدرسه شهید «بهنام محمدی» در شهرک وحدت فردیس گفت: اهتمام استاندار البرز و نمایندگان مردم در مجلس باشد و از سازمان امور اداری استخدامی مجوز را هر چه زودتر بگیرند، در مدت ۲۴ ساعت استقلال آموزش و پرورش فردیس انجام می شود.

وی در خصوص استقلال اداره آموزش و پرورش شهرستان فردیس گفت: امروز با دکتر عباسی نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت و گو شد و ایشان پیگیر این موضوع هست.

وی ادامه داد: وزارتخانه با استقلال اداره آموزش و پرورش فردیس موافقت کرده است، اما باید سازمان امور اداری استخدامی مجوز توسعه یک تشکیلات را به ما بدهد، پیگیری های لازم انجام شده امیدوارم زودتر با گرفتن مجوز کار را شروع کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز با اشاره به اینکه زنگ نماد مقاومت و ایثار برای دانش آموزان بر اساس سند تحول بنیادین و گام دوم انقلاب که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، افزود: هدف از نواختن این زنگ این است که دانش آموزان با روحیه ایثار و مقاومت با هفته دفاع مقدس آشنا شوند.

قاسمی گفت: باید برای فرهنگ‌سازی هفته دفاع مقدس در مدارس اقدام کنیم؛ امسال با همین ظرفیت که در استان البرز وجود دارد دبیرخانه کشوری بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان البرز از طریق وزارت آموزش و  پرورش تشکیل شد که امیدوارم همزمان با زنگ ایثار و مقاومتی که با حضور خانواده های معظم شهدا و به دست مادر شهید مدافع حرم شهید مسیب زاده نواخته شد، بتوانیم کارهای علمی، کیفی، تولید محتوای ارزشمند برای دانش آموزان داشته باشیم.
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات