دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

جانشین ناجا :

 عزت و اقتدار ایران اسلامی مرهون رهبری و ولایت فقیه است

جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به نا آرامی در کشورها منطقه گفت: امروز عزت، آرامش و آسایش مردم مرهون راهنمایی‌ها و سکانداری مدبرانه رهبری و ولایت فقیه است.

به گزارش رمزگشانیوز  به نقل از ایرنا؛ سردار «قاسم رضایی» روز چهارشنبه در آیین دانش آموختگی ۲ هزار نفر از فراگیران درجه داری آموزشگاه‌های علمی تخصصی ناجا استان های البرز، آذربایجان شرقی، مرکزی و اصفهان که در آموزشگاه علمی تخصصی شهید چمران کرج برگزار شد، افزود: عزت، آرامش، آسایش و شرف ما مدیون مسیر انسان ساز ولی فقیه است، در واقع ولایت فقیه امروز عزت بخش است.

وی بیان کرد:  این در حالی است که در دیگر کشورها شاهد ناآرامی‌هایی هستیم اما به خوبی می‌بینیم که چه آرامشی در ایران اسلامی حاکم است که رمز این آرامش حضور با خیر و برکت مقام معظم رهبری است که قلب تپنده جهان اسلام و امید تمام مستضعفان مسلمان و غیر مسلمان هستند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با گرامیداشت یاد و خاطره رشادت‌های رزمندگان اسلام و شهدای والامقام در هشت سال دفاع مقدس افزود:  جنگ تحمیلی در واقع یک جنگ جهانی علیه ملت ایران بود که ما در  این نبرد پیروز و موفق شدیم، ۳۱ شهریور سال ۵۹ که صدام با تجاوز به ایران اسلامی مرتکب جنایات بزرگی شد، اما در همین عصر خداوند او را تنبیه و از سوراخ موش اش به بیرون کشید و دندان هایش را شمردند.

رضایی ادامه داد: در واقع این پیروزی بزرگ نشان از عظمت، شکوه و جانفشانی های سربازان این مرز و بوم دارد.

وی با اشاره به از خود گذشتگی سردار شهید سلیمانی عنوان کرد: این شهید بزرگوار  با اخلاص و مطیع محض ولایت فقیه بودند که تا قیامت ماندگار و ما نیز بایستی تلاش کنیم که در مسیر این شهدا حرکت کنیم.
گالری عکس
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات