سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

 رئیس شورای شهر کرج خطاب به کارگران معترض؛

پیگیری مطالبات با جدیت ادامه دارد/خروج از مسیر قانون ممنوع

رئیس شورای شهر کرج تاکید کرد: برای تحقق مطالبات پاکبانان و همکاران شرکتی با جدیت پای کار آمده‌ایم، اما خروج از مسیر انصاف، قانون و مصالح به نفع هیچ کس نیست.

به گزارش رمزگشانیوز «جواد چپردار» که عصر امروز یکشنبه در جریان برگزاری سیزدهمین جلسه علنی شورای شهر کرج سخن می‌گفت، نظارت دقیق بر تعهدات و عملکرد پیمانکاران را از مهمترین اولویت‌های شورا برشمرد.

چپردار گفت: به کارگران خدوم پاکبان و سبزبان قول بررسی و گشایش در حقوق، سنوات، مدت قرارداد، بیمه تکمیلی و پرداخت به موقع حقوق را دادیم اما این مهم فقط از طریق اعضای محترم و کمیسیون های شورای شهر، در تعاملات قانونی و نظارتی با مدیریت شهرداری محقق خواهد شد.

وی تصریح کرد: افتادن در فضاسازی های مجازی، قول های غیر عملی یا تحریک افکار عمومی بر خلاف مصالح بوده و در تحقق شایسته این امور به هیچ وجه موثر نخواهد بود.

رئیس پارلمان شهری کرج افزود: چه بسا این اقدامات در مواردی با اطلاع یا اثبات سوء نیات مشهود و عقبه های مشکوک، بازدارنده خواهد بود.

وی از کارگران خواست از مسیر قانون و مصالح خارج نشوند.

چپردار، در بخش دیگری از تذکرات خود به پیگیری موضوع ارتقاء حقوقی و رفاهی همکاران شرکتی اشاره کرد و ادامه داد: پیگیری امور مذکور از همه مبادی و مبانی قانونی از جمله: دولت، مجلس، استان، شورا و شهرداری در حال انجام است.

وی با تاکید بر اینکه برای پیگیری این امور در آغاز راه هستیم، خاطرنشان کرد: نباید فراموش کنیم که قراردادهای پیمانی و شرکتی جاری، شیوه و مدلی از انواع استخدام و اشتغال در نظام جمهوری اسلامی است که بسیاری از مردم از جمله جوانان نخبه انقلابی و دانشگاهی در کلانشهر کرج با کثرت و تعدد درخواست ها از شورای ششم، متقاضی بهره مندی از این حداقل های ممکن در مقوله اشتغال از انواع پیمانی و شرکتی هستند.

رئیس شورای شهر از همکاران شاغل در شهرداری خواست تا این موهبت جاری را قدر بدانند و با طرح موضوعات، قیاس های نامرتبط و یا تحریک فضای عمومی از مسیر انصاف، قانون و مصالح خارج نشوند.

وی تصریح کرد: در آن صورت ممکن است مساعدت و استمرار در همکاری یا پیگیریِ موثر امور مربوطه، مقدور نشود.

انتهای پیام. 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات