یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیر جهاد کشاورزی کرج:

 اگر بیل ‌کشاورزان را بگیرند با کلنگ به جنگ آنها خواهند آمد!

 مدیر جهاد کشاورزی کرج روز جمعه 12 شهریور در جمع  نمازگزاران بخش آسارا، حفظ و حراست از  اراضی و باغات آسارا  را از اولویت های جهاد کشاورزی دانست و گفت:  منطقه آسارا به دلیل شرایط خاص جغرافیایی و آب و هوای مطلوب، محلی برای تاخت و  تاز  زمین خواران شده است.

به گزارش رمزگشانیوز «اسماعیل صارمی»  اظهار کرد: زمین میراث نیست بلکه یک امانت است که ضمن بهره‌برداری درست باید آن را به آیندگان بسپاریم.

وی افزود: کشاورزان منطقه آسارا تعلق خاطر زیادی  به منطقه خود دارند و اجازه تعرض به افراد غیر مسئول  و دست درازی به باغات  خود را نمیدهند.

مدیر جهاد کشاورزی کرج در جمع نمازگزاران  گزارشی از  اقدامات انجام گرفته طی یکسال گذشته در بخش آسارا ارائه داد و گفت: در روستاهای شهرستانک و حسنکدر با اعتباری بالغ بر ۹۰۰ میلیون تومان، حدود ۲۲۵۰ متر لوله گذاری انجام شده است و خط انتقال  روستاهای ملک فالیز و مورود هم در قالب لوله گذاری  به طول حدود ۲۰۰۰ متر در حال اجرا می باشد که در صورت مساعد بودن آب و هوا  تا قبل از شروع فصل سرما عملیات اجرایی آن به اتمام خواهد رسید.
اسماعیل صارمی از بهره برداری از پروژه بهسازی نهر ارنگه و روستاهای همجوار  به طول ۴۰۰۰ متر و با اعتباری بالغ بر حدود ۳ میلیارد تومان که بخش عمده آن با کمک خیرین و باغداران منطقه  و نیز از محل اعتبارات تملک دارایی جهاد کشاورزی کرج  تامین شده بود خبر داد  و اظهار کرد: جهاد کشاورزی کرج در راستای بهبود تولیدات  بخش،  پروژه اصلاح باغات منطقه را در دستور کار قرار داده واز باغداران آسارا خواست  برای بالا بردن راندمان تولید طرح اصلاح باغات را جدی بگیرند.

اسماعیل صارمی در بخش دیگری از  سخنان خود از تجهیز باغات بخش آسارا به سیستم های آبیاری نوین خبر داد و‌ گفت باغداران منطقه می‌توانند با تجمیع باغات خود، از تسهیلات دولتی بلاعوض برای اجرای سیستمهای آبیاری قطره ای و ثقلی بهره مند شوند.
 
مدیر جهاد کشاورزی کرج  در پایان مراسم  در جلسه پرسش و پاسخ با کشاورزان و باغداران منطقه  حضور یافت و با آنها به گفتگو نشست.

انتهای پیام
گالری عکس
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات