پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

سخنگوی شورای شهر کرج:

مدیران جهادی مورد حمایت هستند

سخنگوی شورای اسلامی کرج گفت: مدیران جهادی، اهل کار و تلاش در بخش‌های مختلف شهرداری مورد حمایت شورا قرار می‌گیرند.

به گزارش رمزگشانیوز ؛ «علی قاسم پور» عصر سه شنبه در پایان نشست علنی شورا در جمع خبرنگاران گفت: شورای اسلامی شهر کرج تنها از مدیرانی حمایت می کند که به صورت جهادی کار کنند.

وی در خصوص افتتاح مترو گفت: افتتاح این پروژه باید پس از انجام تست گرم و تست شن انجام شود تا از ایمنی مترو اطمینان حاصل کرد.

قاسم پور افزود: سرپرست شهرداری کرج در این زمینه دستورات لازم و جهادی  به مدیران متروی این کلانشهر دادند و باید پروژه با رعایت اصول فنی و مهندسی وارد مدار خدمات رسانی شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج تاکید کرد که مسائل فنی همیشه پیشرو است و نمی‌شود با آن شوخی کرد زیرا مترو با جان و سلامت انسان ها  سرو کار دارد.

وی در خصوص تامین بودجه برای مدیریت شهری بیان کرد:  امروزه بخشی از تامین منابع مالی شهرداری از محل فروش اوراق مشارکت است که باید در این زمینه اعتبارات به موقع دریافت و پروژه ها با سرعت انجام شود تا سود لازم عاید شهر شود .

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج در خصوص جذب نیروی انسانی برای شهرداری کرج گفت: در ادوار گذشته شورا نیروهای شهرداری از پنج هزار نفر به ۱۳ هزار نفر رسیده که بخشی از نیروها در قالب خدمات و راننده جذب شده اما امروز تغییر فعالیت داده اند.

وی افزود: جذب نیرو باید در چارچوب قانونی خود بوده تا به عدالت نزدیک شویم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج در بخش دیگری گفت: شورای ششم مصوبات شورای پنجم نیز در فرمانداری پیگیری خواهد کرد و مصوبه های بر زمین مانده و معطل را به سرانجام خواهیم رساند. 

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات