جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

 بخشی از واحدهای مسکن مهر بزودی به متقاضیان واگذار می‌شود

نائب رییس هیئت مدیره شرکت عمران شهر جدید هشتگرد از تکمیل و تحویل ۴۸ واحد مسکن مهر پروژه هسا خبر داد.

به گزارش رمزگشانیوز «رافع ناصری فر» گفت: با توجه به مراجعه متقاضیان جهت تحویل تدریجی واحدها و انجام تعهدات بخشی از متقاضیان در پروژه هسا دو، ۴۸ واحد این پروژه تکمیل و تحویل متقاضیان شد.

ناصری فر افزود: شرکت عمران شهر جدید هشتگرد در تلاش است با این شیوه به تدریج مابقی واحدهای مسکن‌ مهر را نیز پس از بسترسازی و ایجاد زیرساختهای لازم و حصول اطمینان از امکان بهره‌برداری، تحویل متقاضیان نماید.

ناصری‌فر با بیان اینکه تامین انشعاب‌های آب، برق، گاز و سایر خدمات مسکن مهر این شهر شتاب گرفته است، اظهار کرد: در زمان حاضر تکمیل واحدهای مساکن مهر در دستور کار این مجموعه بوده و تا پایان سال بحث انشعابات مساکن مهر تکمیل و به اتمام خواهد رسید.

نائب رییس هیئت مدیره شرکت عمران شهر جدید هشتگرد در ادامه با اشاره به درخواست‌های مکرر مردم مبنی بر اجرای طرح روشنایی معابر فازهای ۴ و ۷ گفت: نصب تجهیزات روشنایی به عهده ادارات خدمات رسان است ولی با توجه به مشکلات امنیتی، اجتماعی ناشی از عدم وجود روشنایی معابر و تسریع در اجرای پروژه و درخواست مردم شرکت عمران شهرجدید هشتگرد به منظور ایجاد رفاه و آسایش برای شهروندان، برآوردهای لازم توسط واحد زیربنایی نهایی و اعتبار لازم تامین شده و تا چند روز آینده توسط پیمانکاری که انتخاب شده این پروژه اجرا می‌شود‌. 

ناصری فر با بیان اینکه طول متراژ طرح مذکور بالغ بر ۲۰ کیلومتر می‌باشد، اظهار داشت: برای اجرای این طرح عظیم مبلغی بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان هزینه خواهد شد.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات