سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

افتتاح و کلنگ زنی ۵۰ پروژه خدماتی، عمرانی و دارویی هفته دولت در کرج

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج از افتتاح و کلنگ زنی 50 پروژه خدماتی، عمرانی و دارویی به مناسبت هفته دولت خبر داد و گفت: برای اتمام و اجرای این پروژه ها بالغ بر 228 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

به گزارش رمزگشانیوز ؛ «غفور قاسم‌پور» روز سه شنبه، دوم شهریور ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اعلام کرد: از مجموع پروژه‌های هفته دولت، 50 پروژه در بخش دولتی و خصوصی با 228 میلیارد تومان در شهرستان کرج افتتاح وکلنگ زنی می شود.

وی افزود: از این تعداد 45 پروژه در بخش دولتی و 5 پروژه مربوط به بخش خصوصی است. 

فرماندار کرج گفت: در این هفته به صورت نمادین و گزیده شده 2 پروژه با حضور مسئولان در حوزه‌های دارویی و آموزشی افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

قاسم‌پور تصریح کرد: با افتتاح پروژه های هفته دولت در بخش دولتی 250 فرصت شغلی و در بخش خصوصی نیز برای 160  نفر اشتغال زایی می شود.

احداث مرکز امداد و نجات، شبکه فاضلاب خط 4 حصار،  احداث مدرسه 6 کلاسه نساء، پروژه کارخانه تولید نان در کرج، مرکز دارویی مهرسام دارو، بهینه سازی 67.5  کیلومتر شبکه فشار برق ضعیف روستایی و شهری در کرج بمنظور جلوگیری از ضعف ولتاژ، تأمین برق832 واحد کارگاهی، در بخش دولتی نوسازی و تجهیز و تکمیل 13 مدرسه، احداث مجتمع آبرسانی شهدای مدافع حرم، تجهیز و بهره برداری چاه های آبی در کرج،احداث ساختمان منابع طبیعی،اجرای طرح های روستایی ولایت رود، آزادبر، سرک، گرمدره، محمدشهر، ماهدشت، مهرشهر، شهرستانک، حسنکدر، عملیات آبخیزداری نساء بخشی از پروژه هایی است که هفته جاری در شهرستان کرج افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات