پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

آزادسازی 300 هکتار از اراضی کشاورزی مهرشهر کرج از چنگال زمین خواران

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج از آزادسازی 300 هکتار از اراضی مهرشهر، منطقه 3 و 4 با حضور نماینده دادستان و عوامل انتظامی این شهرستان در روز یکشنبه 24 مرداد 1400 خبر داد و عنوان کرد که این عملیات شامل تخریب بیش از 198 مورد تغییر کاربری غیر مجاز از قبیل ویلا، آلاچیق، محوطه سازی و دپوی مصالح و غیره بوده است.

به گزارش رمزگشانیوز ؛ «اسماعیل صارمی» اعلام کرد: جهاد کشاورزی در راستای حراست از اراضی کشاورزی  عزم راسخ دارد و کارشناسان اراضی این مجموعه با تلاشهای خستگی ناپذیر به زمین خواران اجازه جولان دادن در این شهرستان را نمی دهند.

صارمی عنوان کرد: مقابله با سودجویان و دلالان نیازمند همکاری و تعامل همه مسئولان و مشارکت شهروندان هوشیار است. 

وی افزود، قطعا  با حمایت و همدلی همه دستگاه‌ها در کنار هم و توجه به مطالبات مردم در کنار اجرای دقیق و مقتدرانه قانون، می‌توانیم در بحث مبارزه با پدیده شوم ساخت و ساز غیرمجاز نتایج مطلوبی به دست آوریم.

مدیر جهاد کشاورزی کرج افزود: در راستای پاسداری از بستر تولید غذای مردم، امروز 300 هکتار از اراضی  کشاورزی بخش مرکزی شهرستان که دستخوش تفکیک شده بود با حضور به موقع نیروهای خدوم جهاد و دستور مقام محترم قضایی آزاد سازی شد.


او هشدار داد: جهاد کشاورزی کرج کابوس کسانی است که به منظور کسب درآمد بیشتر اقدام به دیوارکشی یا ساخت ویلا می‌کنند و با آنها به شدت برخورد می کنیم.

مدیر جهاد کشاورزی کرج از مردم درخواست کرد از طریق سامانه ۱۳۱ جهاد کشاورزی، این مدیریت را در حفظ و حراست از باغات و اراضی زراعی همراهی کنند و مراتب هرگونه تخلف در این حوزه را به سرعت به اطلاع تلاشگران جهاد کشاورزی برسانند. 

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات