جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

علیرضا رحیمی:

حقوق پاکبان ها و کارگران فضای سبز به موقع پرداخت شود

نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج بر رسیدگی به معوقات حقوق پاکبانان تاکید کرد و گفت: حقوق و مزایای پاکبان‌ها و کارگران فضای سبز به موقع پرداخت شود.

به گزارش رمزگشانیوز «علیرضا رحیمی» در نطق پیش از دستور سومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج ضمن عرض تسلیت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) اظهار کرد: به مناسبت روز حمایت از صنایع کوچک شایسته است شهرداری در این خصوص به منظور حمایت از صاحبان صنایع کوچک و تولیدکنندگان خانگی و زنان سرپرست خانوار و تسهیل‌گری در توسعه و فروش محصولات آنان صورت گیرد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: 22 مرداد روز تشکل‌ها و مشارکت اجتماعی است که لازم است مشارکت جدی شهرداری توسط سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی با سازمانهای مردم نهاد و تشکل های مرتبط با حوزه شهری به عمل آورند.

رحیمی در بخش دیگری از تذکرش بیان کرد: در خصوص پرداخت حقوق نیروهای خدوم پاکبان و سبزبان ها متاسفانه بنا به بررسی به عمل آمده تا دیشب حقوق این عزیزان در حوزه پاکبان 5 منطقه و سبزبان‌های 6 منطقه هنوز پرداخت نشده و لازم است این مهم از ماه بعد اولین پرداختی های پرسنلی باشد و در خصوص این معوقه اقدام فوری شود در این خصوص معاونین مالی اقتصادی و خدمات شهری پیگیری مستمر ماهانه داشته باشند.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات