شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تشییع مرحوم اسدالله عسگراولادی؛ روز یکشنبه

مراسم تشییع پیکر مرحوم اسدالله عسگراولادی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی روز یکشنبه برگزار می شود

به گزارش رمزگشا  به نقل از صدا و سیما، مرحوم اسدالله عسگراولادی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی و رئیس پیشین اتاق مشترک بازرگانی و صنایع ایران و چین که به دلیل عارضه مغزی در بیمارستان بستری شده بود، در بیمارستان گاندی دارفانی را وداع گفت .
حزب موتلفه اسلامی در اطلاعیه ای اعلام کرد ­در ایام عزای سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، یار دیرین امام و رهبری مرحوم حاج اسدالله عسگراولادی به جوار رحمت الهی شتافت.
حزب موتلفه اسلامی در این اطلاعیه تاکید کرد او به حق نمونه‌ انسانی پاک و تاجری متدین بود که دستگیری او از محرومان و مستمندان و شرکت در کارهای خیر و بنای مساجد و دیگر امور عام‌المنفعه زبانزد است.
مرحوم اسدالله عسگراولادی درکنار فعالیت‌های اقتصادی و مسئولیت ها متعدد در اتاق بازرگانی، به فعالیت سیاسی نیز مشغول بود. او در اوج انقلاب به همراه برادر مرحومش مجاهد صادق حاج حبیب‌الله عسگراولادی به دیدار بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران در پاریس رفت. وی سال‌ها عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی بود که تا آخرین روزهای حیات خود، مجدانه در جلسات آن شرکت می‌کرد.
به اطلاع می رساند مراسم تشییع آن مرحوم روز یکشنبه ٩٨/٦/٢٤ ساعت ٩ صبح از مسجد فرشته واقع در خیابان ولی عصر عج بالاتر از پل شهید چمران خیابان شهید فیاض (فرشته) تشییع می شود .
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات