پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیرکل آموزش و پرورش البرز:

مدال نقره المپیاد جهانی ریاضی به دانش‌آموز البرزی رسید

 مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت: محمدرضا بدری دانش‌آموز منطقه یک کرج در المپیاد جهانی ریاضی ۲۰۲۱ روسیه موفق به کسب مدال نقره این رقابت بزرگ علمی شد.

به گزارش رمزگشانیوز «سالار قاسمی» اظهار کرد: «محمدرضا بدری» دانش‌آموز دبیرستان شهید سلطانی یک کرج و عضو تیم ملی المپیاد دانش‌آموزان ایران در المپیاد جهانی ریاضی ۲۰۲۱ روسیه موفق به کسب مدال نقره این رقابت بزرگ علمی شد.

وی بیان کرد: این دانش‌آموز توانمند البرزی با کسب مدال طلای المپیاد ریاضی دانش‌آموزان کشور در بهمن‌ماه سال گذشته و گذراندن موفق دوره‌های علمی، جواز حضور در تیم ملی المپیاد دانش‌آموزان را کسب کرده بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز تصریح کرد: دانش‌آموزان البرزی همواره در المپیادهای علمی و ادبی در سطح کشور و جهان خوش درخشیدند.

وی خاطرنشان کرد: آنها در المپیادهای علمی و ادبی سال ۹۹ کشور با کسب ۱۹ مدال رنگارنگ طلا، نقره و برنز برای دانش‌آموزان استان به پایان رسید و فرزندان البرز از این آزمون بزرگ علمی سربلند بیرون آمدند.

قاسمی گفت: این دانش‌آموزان در رشته‌های ریاضی، فیزیک، جغرافیا، کامپیوتر، علوم زمین، ادبی، تفکر و کارآفرینی، سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی، اقتصاد، نجوم و اخترفیزیک مجموعاً موفق به کسب ۱۹ مدال طلا، نقره و برنز شده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز متذکر شد: کسب این موفقیت فاخر علمی در سطح جهان را به محمدرضا بدری و خانواده گرامی او، همکاران فرهنگی و دانش‌آموزان البرزی، خانواده سمپاد استان، مدیریت و پرسنل دبیرستان شهید سلطانی ۱ تبریک گفته و امیدوار هستم با برنامه‌ریزی و حمایت‌های لازم، شاهد تداوم موفقیت‌های این‌چنینی در آینده باشیم.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات