یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

 مدیرکل دفتر برنامه ریزی وزارت علوم:

مبالغ ارزش افزوده در پارک های علم وفناوری هزینه می شود

مدیر کل دفتر برنامه ریزی و توسعه فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: مبالغ حاصل از پرداخت سهم سه درصدی عوارض شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک های علم وفناوری به جای پرداخت به شهرداری ها در این پارک ها هزینه می شود.

به گزارش رمزگشانیوز  مدیر کل دفتر برنامه ریزی و توسعه فناوری وزارت علوم ،تحقیقات و فناوری گفت: مبالغ حاصل از پرداخت سهم سه درصدی عوارض شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک های علم وفناوری به جای پرداخت به شهرداری ها در این پارک ها هزینه می شود.

«بهنام طالبی» در بازدید از پارک علم و فناوری البرز افزود:  بر این اساس شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک های علم وفناوری از پرداخت سهم سه درصد ارزش افزوده به شهرداری ها معاف شدند.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ادامه داد: همچنین  قانون مستقل پارک های علم و فناوری در راستای حمایت های بیشتر از پارک ها و مراکز رشد علم و فناوری کشور تدوین می شود.

طالبی گفت: پارک های علم و فناوری تاکنون از قوانین و معافیت های پیش بینی شده در قانون مناطق آزاد و ویژه استفاده می کردند که تلاش می کنیم با قانونی که در دست تدوین داریم بتوانیم به صورت مستقل و جامع از پارک ها و مراکز رشد علم و فناوری حمایت کنیم.

وی درباره زمان نهایی شدن این قانون بیان داشت: قانون مستقل پارک های علم و فناوری و همچنین بحث مدیریت نیروی انسانی در پارک های علم و فناوری در دست تدوین است و قطعا به این دولت نمی رسد و تلاش می کنیم در دولت سیزدهم نهایی و اجرا شود.

انتهای پیام
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات