جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدار وزیر نفت و استاندار البرز

وزیر نفت و استاندار البرز طی دیداری در خصوص تسریع در تکمیل پروژه رینگ سراسری شبکه گاز البرز و گازرسانی به روستاهای جاده کرج چالوس دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش رمزگشانیوز  در این دیدار که روز پنجشنبه در محل وزارت نفت صورت گرفت، «عزیزاله شهبازی» استاندار البرز با تشریح شرایط و حساسیت های استان البرز به جمعیت روز افزون استان و رشد بالای مهاجرت ها اشاره کرد.

وی همچنین در رابطه با ضرورت ارتقا زیرساخت های لازم برای تامین گاز مردم بویژه در مناطقی همچون روستاهای جاده کرج_چالوس، دمای پایین هوا در بیشتر ماه های سال و رشد مشترکان گاز خانگی را قابل تامل و توجه دانست.

شهبازی به استقرار بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی و صنعتی در استان و نیاز نیروگاه ها و مراکز مهم البرز به گاز اشاره کرد و تسریع در تکمیل پروژه رینگ سراسری شبکه گاز استان از بویین زهرا به کرج  را خواستار شد.

وی آغاز گازرسانی به روستاهای محور کرج_چالوس را مورد اشاره قرار داد و گفت که فاز اول این پروژه مورد بهره برداری قرار گرفت و باقی فازها نیز در دستور کار قرار دارند که لزوم سرعت بخشی به این امر بیش از پیش مورد تقاضای مردم است.

شهبازی بازگشت روستاییان به روستاها و مهاجرت معکوس در البرز بواسطه تقویت زیرساخت ها را مورد اشاره قرار داد و افزود: تکمیل گازرسانی، موجب رشد و توسعه روستاها خواهد شد.

زنگنه وزیر نفت نیز در این دیدار برای اتمام پروژه ها قول مساعدت داد تا روند امور با سرعت بیشتری طی شود.

انتهای پیام/ 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات