سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳

۲۶۳ شرکت دانش بنیان در البرز فعالیت دارند

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: اکنون شهرک فناوری کاوش نیز بخوبی فعالیت دارد و شرکت های دانش بنیان البرز نیز توجهات ویژه استانی و ملی را دارند.

به گزارش رمزگشانیوز «عزیزاله شهبازی» در بازدید از شهرک دانش بنیان کاوش و مجموعه دانش بنیان شهید فخری زاده در کرج که با حضور دکتر ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور روز پنجشنبه صورت گرفت، افزود: در استان البرز 263 شرکت دانش بنیان فعال،مستقر است.

وی ادامه داد: زیرساخت های لازم برای تولید و فروش محصولات دانش بنیان در البرز فراهم شده از این رو طی چند سال اخیر رشد چشمگیری را در این زمینه شاهد هستیم.

شهبازی گفت: صندوق پژوهش و نوآوری برای اولین بار در البرز آغاز به کار کرد و کارخانه نوآوری استان نیز بعنوان دومین کارخانه نوآوری کشور بزودی فعالیت خود آغاز می کند و در عید غدیر امسال بخشی از آن مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی افزود: اکنون شهرک فناوری کاوش نیز بخوبی فعالیت دارد و شرکت های دانش بنیان البرز نیز توجهات ویژه استانی و ملی را دارند.

استاندار البرز اضافه کرد: امید است محصولات دانش بنیان به بازار های جهانی راه پیدا کنند و شاهد رشد صادرات در این حوزه باشیم.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات