جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

 با امضای تفاهم‌نامه‌ مشترک؛

زمینه همکاری استاندارد البرز و پردیس کشاورزی مهیا شد

در نشست روز شنبه مدیرکل استاندارد البرز و رئیس پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران تفاهم‌نامه همکاری مشترک با این اداره کل با هدف گسترش فعالیت های علمی و پژوهشی در بستر توسعه استاندارد سازی فعالیت های کشاورزی به امضا رسید.

به گزارش رمزگشانیوز به نقل از ایرنا؛ مدیرکل استاندارد البرز در این نشست امضای این تفاهم‌نامه‌ را بستر ساز حرکتی نوین در استانداردسازی محصولات کشاورزی عنوان کرد.

«فتانه شکرالهی» گفت:  ایجاد تحول در نظارت‌ها و فرایند صدور پروانه استاندارد و حرکت‌های درخور توجه‌ در نحوه ردیابی صحت علامت استانداردها از برنامه‌های پیش روی  اداره کل استاندارد البرز است.

رئیس پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران نیز در این نشست  ضمن ابراز خرسندی از ارتباطات آتی حاصل از این تفاهم‌نامه گفت: این تفاهم‌نامه اهداف گسترده‌ای را در  ارتقاء سطح  علمی و پژوهشی درپی خواهد داشت.

«سید حسین گلدان‌ساز» افزود: تحقیقات گسترده در سراسر دنیا بیانگر آن است که فعالیت‌های مشترک و تیمی، در موضوع های تخصصی مبنای علمی گسترده‌ای را همراه خواهد داشت.

وی همچنین پیشنهاد داد جهت بررسی ریز فعالیت‌هایی که می‌توان در قالب این تفاهم نامه انجام داد، کارگروه 4 نفری تشکیل شود تا بررسی های تخصصی تری در ابعاد مختلف  صورت پذیرد.

گلدان ساز استفاده از آزمایشگاه‌های تخصصی دانشگاه، شرکت در دوره‌های آموزشی تخصصی و استفاده از توان علمی اساتید در تدوین استانداردها و دریافت پروانه کارشناسی استاندارد را از جمله فعالیت‌های مهم در پیش رو در پوشش این تفاهم‌نامه ذکر کرد.

این تفاهم‌نامه مشتمل بر 5 ماده تنظیم و به امضای طرفین رسید.

انتهای پبام.
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات