جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

حمایت شورای ائتلاف البرز از آیت الله رییسی

رییس شورای ائتلاف استان البرز گفت: در انتخابات ریاست جمهوری تصمیم ما حمایت قاطع از آیت الله رئیسی است؛ طبق نظرسنجی از طیف‌های مختلف تنها گزینه‌ای که می‌تواند وضعیت کشور را بهبود ببخشد این کاندیدا است.

به گزارش رمزگشانیوز « علاءالدین سیفی» رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان البرز، شامگاه چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه، با بیان اینکه ابتدای فعالیت این شورا بر اساس برطرف کردن ناامیدی‌ها در کشور آغاز شد، گفت: سعی داریم با فعالیت‌های خود در جامعه بدنامی و بدبینی‌هایی که نسبت به جلوه داران انقلاب وجود دارد از بین ببریم.

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان البرز با اشاره به اینکه شرایط فعالیت در کرج بسیار دشوارتر و پیچیده‌تر از مابقی نقاط کشور است، ادامه داد: برای ما مهم است که لیست نهایی تمیز و بدون هیچ لابی اعلام شود؛ تهیه لیست برای کرج به اندازه‌ای نهایی کردن لیست شورای شهر دو استان زمان‌بر است.

وی تصریح کرد: در انتخابات ریاست جمهوری تصمیم به حمایت قاطع از آیت الله رئیسی است؛ طبق نظرسنجی از طیف‌های مختلف تنها گزینه‌ای که می‌تواند وضعیت کشور را بهبود ببخشد این کاندیدا است.

سیفی ادامه داد: معتقد هستیم رییس جمهور موفق در یک سال ابتدایی می‌تواند شرایط راه به سمت بهبود و موفقیت پیش ببرد. اگر در یک سال نتوانند کاری کنند در سه سال بعدی هم نخواهد توانست.

وی تصریح کرد: نمایندگان انقلابی موفق عمل کردند و ممنون طرح‌ها و ایده‌های این قشر هستند، یک اشتباه که مشاهده شد که به صورت جدی و قاطع با آن نماینده برخورد شد.

سیفی با اشاره به اینکه بعد از انتخابات فعالیت جدی ب عملکرد نمایندگان انقلابی خود خواهیم داشت، اضافه کرد: اگر احساس کنیم از خط انقلاب خارج شدند بدون هیچ ملاحظه ای برخورد می‌کنیم.

انتهای پیام/ 

شناسایی کاندیداهای دور بعدی انتخابات مجلس از همین الان

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان البرز در بخش دیگری با بیان اینکه در صدد هستیم تا افرادی که شرایط و توانایی نماینده شدن در مجلس شورای اسلامی را دارند رصد و شناسایی کنیم، افزود: سعی داریم با دعوت از افراد توانمند، متخصص و کارآمد به کمک بهبود وضعیت باشیم.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات