شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیرکل ورزش و جوانان البرز:

البرز آمادگی میزبانی رویدادهای مهم فدراسیون شطرنج را دارد

مدیر کل ورزش و جوانان البرز گفت: این آمادگی را داریم که در سال جاری میزبان رویدادهای مهم فدراسیون شطرنج به ویژه رقابت های بین المللی باشیم.

به گزارش رمزگشا نیوز از کرج؛ امیر غفرانی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز صبح امروز باحضور در مجمع انتخاباتی هیئت شطرنج که در سالن اجتماعات اداره کل برگزار شد، ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین و یاران با وفایش، گفت: هدف، برنامه، انرژی و جذب بخش خصوصی به عنوان حامی مالی، عناصری هستند که می توانند سرعت و کیفیت هیئت در مسیر موفقیت و توسعه را دوچندان کنند.

وی با بیان این که شطرنج می تواند در هر دو بُعد همگانی و قهرمانی نقش پر رنگی در سطح جامعه ورزش داشته باشد، گفت: شطرنج به عنوان ورزشی که بیشتر بر رو فکر کار کرده و می تواند مباحث ذهنی افراد را تقویت کند، در همه ی سطوح امکان رشد و اشاعه دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز عنوان کرد: شطرنج می تواند به عنوان ورزش و عاملی در جهت رشد ذهن، هوش و خلاقیت نونهالان و نوجوانان مورد توجه خانواده ها قرار گیرد. سال گذشته اداره کل ورزش و جوانان استان البرز مبلغی در حدود 72 میلیون تومان به هیئت شطرنج کمک مالی کرد.

این مسئول ادامه داد: برگزاری مسابقات در کنار کلاس ها و دوره های متعدد مربیگری و دانش افزایی باحضور استاد بزرگان شطرنج کشور از جمله احسان قائم مقامی از نقاط عطف و قوت هیئت شطرنج استان البرز بوده است.

غفرانی با اعلام آمادگی برای برگزاری یک دوره مسابقات بین المللی در البرز عنوان کرد: این آمادگی را داریم که در سال جاری میزبان رویدادهای مهم فدراسیون شطرنج به ویژه رقابتهای بین المللی باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با آرزوی موفقیت برای رئیس منتخب هیئت تصریح کرد: توجه به هیئت های شهرستان ها و طراحی مسابقات پارکی در جهت توسعه شطرنج باید جزو کارهای اولویت دار هیئت باشد.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات