پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

تا دو ماه آینده تحقق می‌یابد؛

آغاز بیمارپذیری نخستین بیمارستان فردیس

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: طبق تعهد و گزارش پیمانکار مربوطه، مقرر شد تا پایان خرداد ماه امسال امور اساسی اولین بیمارستان فردیس تکمیل شود و امید است ظرف ۲ ماه آینده کار بیمار پذیری این بیمارستان آغاز شود.

به گزارش رمزگشانیوز «عزیزاله شهبازی» در بازدید از روند تکمیل پروژه بیمارستان ۲۶۰ تختی فردیس که روز چهارشنبه صورت گرفت، اظهار کرد: اتمام این بیمارستان یکی از اقدامات مهم و موثری بود که در دستور کار دولت قرار گرفت.

وی افزود: از آنجایی که شهرستان ۵۰۰ هزار نفری فردیس فاقد بیمارستان بود، طی ۳ سال اخیر این پروژه مهم مورد پیگیری و حمایت ویژه قرار گرفت.

نماینده عالی دولت در استان البرز ادامه داد: پروژه بیمارستان فردیس یکی از پروژه های ۶ گانه البرز است که مقرر شد تا پایان دولت دوازدهم مورد بهره برداری قرار گیرد.

شهبازی بیان کرد : مجموعه مسئولان مربوطه بسیج شدند و حاصل این همراهی این شد که این پروژه در سال ۹۹ بیش از ۴۰ درصد نسبت به سال های گذشته پیشرفت داشته باشد.

وی افزود: اکنون برخی طبقات در مرحله نازک کاری است و تجهیزات لازم نیز خریداری و مهیا شده است.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: طبق تعهد و گزارش پیمانکار مربوطه، مقرر شد تا پایان خرداد ماه امسال امور اساسی این بیمارستان تکمیل شود و امید است ظرف ۲ ماه آینده کار بیمار پذیری این بیمارستان آغاز شود.

شهبازی اضافه کرد: در تکمیل بیمارستان موانعی وجود داشت که برای حل آنها دستور لازم به مسئولان مربوطه داده شد.

وی یادآور شد: سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری و فرماندار فردیس طی مأموریتی ویژه موظف هستند که به صورت روزانه روند تکمیل بیمارستان را رصد و گزارش کنند.

انتهای پیام/ 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات