پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیرعامل اتحادیه پیشگامان شرکتهای تعاون روستایی استان البرز اعلام کرد؛

خدمات‌رسانی به کشاورزان در سال ۱۴۰۰ تقویت می‌شود

مدیرعامل اتحادیه پیشگامان شرکتهای تعاون روستایی استان البرز با بیان این‌‌که تمرکز ویژه ما روی خدمات‌رسانی به کشاورزان در سال ۱۴۰۰ است، گفت: در سال۹۹ توزیع میوه شب عید توسط دولت از اتحادیه تعاون روستایی البرز گرفته شد؛ این در حالی است ‌که در سال۹۸، حدود سه‌هزار تن سیب و پرتقال توسط این اتحادیه بین مردم توزیع شد.

به گزارش رمزگشانیوز  «سعید وادی‌خیل» درباره اقدامات این اتحادیه در سال۹۹ اظهار کرد: بیش‌تر اقدامات اتحادیه حول محور خدمات‌رسانی به اتحادیه‌های تعاون روستایی مستقر در شهرستان‌ها و روستاها بوده است.

وی ادامه داد: درحقیقت بیشتر کار بازرگانی را به‌صورت کلی انجام می‌دهیم و آن را بین اتحادیه‌های شهرستانی تقسیم می‌کنیم و آن‌ها نیز این کارها را بین کشاورزان تقسیم می‌کنند؛ به‌طور مثال، روی نهاده‌های کشاورزی مثل بذر و کود فعالیت می‌کنیم و آن را در اختیار کشاورزان قرار می‌دهیم.

مدیرعامل اتحادیه پیشگامان شرکتهای تعاون روستایی استان البرز با اشاره به این‌ که توزیع میوه در ایام پایانی سال و شب عید، ازجمله اقداماتی است که دولت برعهده اتحادیه‌ها گذاشته، بیان کرد: تأمین و توزیع کلی میوه برعهده اتحادیه تعاون روستایی است. این در حالی است که در سال۹۹ توزیع میوه شب عید توسط دولت از اتحادیه تعاون روستایی البرز گرفته شد.

وادی‌خیل درباره برنامه‌های اتحادیه تعاون روستایی برای سال ۱۴۰۰ گفت: برای سال۱۴۰۰ بیش‌تر تمرکز ما روی این است که خدمات بیش‌تری به کشاورزان ارائه بدهیم، زیرا فلسفه وجود اتحادیه‌های تعاون روستایی، خدمات‌رساندن به سهامداران و رفع نیازهای آن‌هاست که بیش‌تر در زمینه کشاورزی و باغداری است.

مدیرعامل اتحادیه پیشگامان شرکتهای تعاون روستایی استان البرز خاطرنشان کرد: مهم‌ترین مشکل ما این است که دولت دست از حمایت‌های گذشته خود برداشته و در چند سال گذشته در تقسیم‌بندی نهاده‌ها بین اتحادیه‌های تعاون روستایی و بخش خصوصی بسیار بد عمل کرده است. این امر باعث شده هر سال شرکت‌های تعاون روستایی ضعیف‌تر و بخش خصوصی قوی‌تر شود که توازن کار را به‌هم می‌زند.

انتهای پیام/ 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات