چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

۱۰ تخلف تبلیغاتی در فردیس به مراجع قانونی ارجاع شد

فرماندار فردیس اعلام کرد که ۱۰ مورد تخلف تبلیغات زودهنگام برخی نامزدهای شوراهای اسلامی شهر در این شهرستان ثبت و به مراجع قانونی ارجاع داده شد.

به گزارش رمزگشانیوز «ابوالفضل اینانلو» افزود: این تخلفات تبلیغاتی توسط برخی نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی  مناطق شهری فردیس در فضای مجازی انجام شد که شناسایی و برای رسیدگی قانونی به متولیان امور گزار شد.

وی ادامه داد:  چندین نشست با حضور اعضای شورای تامین و سپس با هیات اجرایی شهرستان برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و  روستا در شهرستان فردیس برگزار شد که در این نشست ها تاکید شد کاندیداها تا زمان قانونی تبلیغات ، نباید هیچ گونه اقدام تبلیغی داشته باشند.

اینانلو اضافه کرد: نامزدهای شورای های اسلامی شهرهای فردیس و مشکین دشت در موعود مقرر خود می توانند تبلیغات کنند اما اکنون باید از  هر گونه تبلیغات در فضای مجازی ،حقیقی و تشکیل جلسات غیر قانونی خوددای کنند.

وی با اعلام اینکه تبلیغات زودهنگام تخلف و جرم انتخاباتی محسوب می‌شود یادآور شد: تبلیغات پیش از موعد به منزله پایبند نبودن به قانون است و افراد حق ندارند پیش از آغاز زمان رسمی تبلیغات، در این خصوص اقدام کنند.

اینانلو  با اشاره به اینکه هیات های  نظارت وبازرسی و دستگاه قضایی شعبه تخصصی رسیدگی به تخلفات انتخابات داوطلبان شورای های شهر در فردیس تعیین کرده اند، اظهار داشت: این شعبه آماده رسیدگی به پرونده های تخلفات انتخاباتی است.

فرماندار فردیس از مردم شهرستان فردیس خواست حضور پر شور و مشارکت حداکثری در انتخابات داشته باشند و اکنون مقدمات لازم برای برگزاری انتخاباتی شفاف، قانونمند و باشکوه فراهم است.

 شهرستان فردیس با حدود ۶۰۰ هزار نفر جمعیت ، ۱۶۰ شعبه اخذ رای  برای این شهرستان در ۲ شهر فردیس و مشکین دشت و روستای فرخ اباد زیبادشت پیش بینی شده است.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات