شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

غزه بامداد امروز ۵۰ بار هدف قرار گرفت

رژیم صهیونیستی در ادامه بمباران نوار غزه، در ساعات اولیه امروز (سه شنبه) بیش از ۵۰ بار شمال و شرق غزه را مورد حمله قرار داد.

به گزارش رمزگشانیوز از ابرنا؛ رژیم صهیونیستی در ادامه بمباران نوار غزه، در ساعات اولیه امروز (سه شنبه) بیش از ۵۰ بار شمال و شرق غزه را مورد حمله قرار داد.

به گزارش رسانه های خبری، منابع فلسطینی گفتند: همزمان با حملات هوایی دشمن صهیونیستی به شمال غزه، نیروهای مقاومت دور تازه شلیک موشک ها به سمت فلسطین اشغالی را آغاز کردند که با ناکارآمدی سیستم پدافند موشکی این رژیم موسوم به گنبد آهنین همراه بود.

جنگندهای رژیم اشغالگر، ده ها بار نیز به مناطق تل الزعتر، مسعود، الخزندار و التوام در شمال نوار غزه حمله کردند.

رسانه ها همچنین از مشاهده جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در آسمان غزه و در ارتفاع بسیار پایین خبر دادند.

شهرهای مختلف سرزمین‌های اشغالی فلسطین اخیرا شاهد دور جدید مقاومت مردم فلسطین است. اقدامات رژیم صهیونیستی برای تخریب و اشغال محله شیخ جراح در بخش شرقی بیت المقدس اشغال شده، موجب آغاز دور جدیدی از درگیری‌ها در سرزمین‌های اشغالی و ادامه این درگیری‌ها منجر به اعتراضات جهانی به جنایات صهیونیست‌ها شده است.

نیروهای اشغالگر صهیونیست از دوشنبه هفته گذشته (۲۰ اردیبهشت) حملات و تجاوزهای وحشیانه خود علیه باریکه غزه و فلسطینی ها را شروع کردند که تاکنون در اثر این حملات ۲۱۸ فلسطینی شهید و یک هزار و ۲۳۵ دیگر زخمی شدند. مقاومت فلسطین نیز در پاسخ به ادامه تجاوزهای صهیونیست ها و حملات به غزه، اقدام به موشک باران سرزمین های اشغالی کرده است.

انتهای پیام/

 
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات