شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج؛

شهرداری متولی جانمایی و نصب تابلوها و بیلبوردهای سطح شهر شود

رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج گفت: بیش از ۶۰ درصد تابلوها و بیلبوردهای تبلیغاتی نصب شده در شهر متولی ندارد و مشخص نیست زیر نظر کدام ارگان یا نهادی نصب شده است.

به گزارش رمزگشانیوز «عباس زارع» در نطق پیش از دستور دویست و چهل و هشتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج اظهار کرد: هر چند سقوط تابلو سه وجهی واقع در میدان امام حسین (ع)  منجر به حادثه جانی نشد ولی این حادثه می توانست خطرآفرین باشد.

وی ادامه داد: بر این اساس برای جلوگیری از وقوع چنین حوادثی ضرورت دارد ساماندهی و نظارت بر تابلوهای تبلیغاتی که عمدتاً در تملک شهرداری نیست در دستور کار قرار بگیرد. بیش از ۶۰ درصد تابلوها و بیلبوردهای تبلیغاتی نصب شده در شهر متولی ندارد و مشخص نیست زیر نظر کدام ارگان یا نهادی نصب شده است.

رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: موضوع ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر و در اختیار شهرداری و سازمان سیما، منظر و فضای سبز و قرار دادن آنها مطرح می‌شود که شایسته است مقامات  استان در جهت اعمال قانون و ساماندهی این امر مهم اقدام  کنند.

زارع در بخش دیگری از سخنانش ضمن تقدیر و تشکر از پیشرفت‌های محسوس در جهت ساماندهی اداره کل املاک و مستغلات شهرداری کرج افزود: در اداره کل املاک و مستغلات پیشرفت‌های محسوس‌تر از قبیل شامل تشکیل بانک اطلاعات املاک، اجرای سیستم اتوماسیون و اصلاحات انجام شده در خصوص ارجاعات کارشناسی و تعیین اولویت‌های تملکی که موجب افزایش ضریب سلامت در این حوزه هستیم که این اتفاقات نیاز به قدردانی دارد.

 وی بیان کرد: قاعدتاً حوزه اداره کل املاک و مستغلات شهرداری به عنوان یک جایگاه ویژه در شهرداری نیازمند توجه ویژه و انجام اقدامات ویژه‌تر است که این روند را شاهد هستیم و امیدواریم این رویه ادامه داشته باشد.

عضو شورای اسلامی شهر کرج به کنار گذر بلوار شورا اشاره کرد و یادآور شد: در کنارگذر بلوار شورا در منطقه یک متاسفانه شاهد بازگشایی باب‌های تجاری به صورت غیرمجاز هستیم که ضرورت دارد شهرداری سریعاً نسبت به  اعمال قانون و ارائه گزارش در این خصوص اقدام کند.
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات