جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

البرز در راستای تامین واکسن شاخص کشور است

معاون وزیر بهداشت و درمان و رییس سازمان غذا و دارو گفت: نقش استان البرز در تامین واکسن کرونا شاخص بوده و این استان دارای ظرفیت های بزرگ در زمینه تولید دارو ، تجهیزات پزشکی و واکسن است.

به گزارش رمزگشانیوز  دکتر «محمدرضا شانه ساز» روز یکشنبه در حاشیه بازدید سرزده از تعدادی شرکت داروسازی در استان البرز به خبرنگاران گفت: با تلاش های صورت گرفته مطمئن هستیم تا ظرف چندماه آینده نیاز کشور در زمینه واکسن کرونا در داخل تامین شود.

معاون وزیر بهداشت و درمان  ادامه داد: استان البرز قطب تولید دارو ، تجهیزات پزشکی  و واکسن در کشور بوده و اکنون بخش اعظم نیازهای دارویی داخل در این استان تامین می‌شود.

وی بیان کرد: همانطور که در عرصه تولید داروهای ضروری در کوتاه ترین زمان ممکن نیاز کشور را تامین کردیم، واکسن کرونا را نیز به تولید انبوه می رسانیم.


شانه ساز گفت: بر همین اساس در اجرای تمرکز زدایی تلاش‌ها بر این است تا بخشی از فعالیت های اداری و نظارتی سازمان غذا و دارو با هماهنگی استانداری و دانشگاه علوم پزشکی به این استان منتقل شود.

رییس سازمان غذا و دارو بیان کرد: با استقرار بخشی از خدمات اداری سازمان غذا و دارو ، تولیدکنندگان دارو و تجهیزات پزشکی البرز، خدمات لازم را در استان دریافت خواهند کرد.

وی ادامه داد: نقش استان البرز در تامین واکسن کرونا شاخص بوده و این استان دارای ظرفیت های بزرگ در زمینه تولید دارو ، تجهیزات پزشکی و واکسن است.
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات