جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

ارتقای سطح رفاه معلولان در کرج با ورود اتوبوس‌های جدید

معاون عمرانی استاندار البرز در آئین بهره برداری از 15 دستگاه اتوبوس جدید گفت: با تاکید استاندار البرز مبنی بر مناسب‌سازی محیط و ناوگان حمل و نقل عمومی برای جانبازان و معلولین، اتوبوس‌های جدید به گونه‌ای طراحی شده که این افراد نیز به راحتی می‌توانند به آن دسترسی و از آن استفاده نمایند.

به گزارش رمزگشانیوز  معاون عمرانی استاندار البرز در این آئین گفت: با موافقت و پیگیری استاندار البرز و تخصیص  ۶۰۰ میلیارد ریال اوراق مشارکت از سوی دولت، ۱۵ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی کلانشهر کرج اضافه شد.

«ابوالفضل فانی» ضمن قدردانی از تلاش‌های مدیریت شهری کرج به منظور توسعه ناوگان اتوبوسرانی، اظهار کرد: با تاکید استاندار البرز مبنی بر مناسب‌سازی محیط و ناوگان حمل و نقل عمومی برای جانبازان و معلولان، اتوبوس‌های جدید به گونه‌ای طراحی شده که این افراد نیز به راحتی می‌توانند به آن دسترسی و از آن استفاده نمایند.

وی با تاکید بر بازسازی و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهری خاطر نشان کرد: با نوسازی و بروز شدن ناوگان حمل و نقل عمومی می توان گام های موثری در کاهش آلایندگی، بعنوان منابع متحرک و کاهش آلودگی هوا در کلانشهر کرج برداشت.

فانی اضافه کرد: تمامی اتوبوس‌های جدید مجهز به استانداردهای روز دنیا در زمینه آلایندگی هوا هستند.

وی گفت: با حمایت های استاندار و  شورای اسلامی شهر کرج با اختصاص ۶۰۰ میلیارد ریال اوراق مشارکت، ۱۵ دستگاه اتوبوس به سیستم حمل و نقل عمومی کرج اضافه که امروز شاهد بهره‌برداری از آنها بوده و در آینده‌ای نزدیک ۵۰ دستگاه اتوبوس دیگر با اعتباری بالغ بر ۲۰۰۰ میلیارد ریال که بصورت اوراق مشارکت تامین شده است، به ناوگان حمل و نقل شهر کرج افزوده خواهد شد.

وی همچنین در پایان یادآور شد: با تاکید و حمایت‌های نماینده عالی دولت در استان و شورای اسلامی و تلاش شهردار کرج به زودی شاهد بهره‌برداری از بخشی از مترو کرج خواهیم بود که نقش قابل توجهی در توسعه خدمت رسانی در حوزه حمل و نقل عمومی خواهد داشت.

انتهای پیام/

 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات